اهواز؛

اعزام 1 فروند بالگرد حامل كمك هاي غذايي به مناطق سيل زده انديمشك

فرماندار انديمشك از اعزام 1 فروند بالگرد حامل مواد غذايي به مناطق سيل زده بخش الوار اين شهرستان براي كمك رساني به عشاير منطقه خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، حميدرضا گودرزي با اشاره به اينكه بالگرد هلال احمر حامل مواد غذايي و نيازهاي ضروري عشاير منطقه الوار گرمسيري است تصریح کرد: دستگاه هاي اجرايي اين شهرستان به منظور كمك رساني به آسيب ديدگان در بخش الوار گرمسيري انديمشك بسيج شده اند.

وي افزود: در جريان سيلاب و بارندگي شديد 2 روز گذشته اهالي روستاهاي الوار و عشاير منطقه از حريم رودخانه ها و مسيل ها دور شده اند.

گودرزی اظهار داشت: بارندگي و سيلاب به تاسيسات زير بنايي شهرستان انديمشك خسارت سنگين وارد كرده، اما خوشبختانه تاكنون گزارشي از تلفات جاني دريافت نشده است.

غلامحسين شرافت زاده بخشدار بخش الوار انديمشك بیان کرد: اين بخش در اثر بارندگي متحمل خسارت سنگين شده و بخش كشاورزي و زيرساخت هاي كشاورزي آسيب جدي ديده اند.

وي گفت: بسياري از راه هاي روستاي بخش الوار انديمشک آسيب ديده و با وجود تلاش به موقع مسئولان براي تردد در جاده هاي اين بخش بسياري از راه ها نيازمند بررسي و رفع مشكل هستند.

علي قلاوند رييس جمعيت هلال اجمر انديمشك همچنین از امداد رساني به مناطق مختلف خبر داد و اظهار کرد: تاكنون 34 خانوار عشايري توسط هلال احمر امداد رساني شدند.

وی افزود: نيروهاي هلال احمر براي امداد به مردم و ساكنان روستاها بسيج شده اند و طي روزهاي اخير با تلاش به موقع از خسارت جاني به مردم و عشاير جلوگيري شده است.

شرايط فعلي سد دز مطلوب گزارش شده است.

انتهای پیام/ن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.