در دنیای مجازی سلفی بگیرید!

کاربران برای حضور در دنیای مجازی و گرفتن عکس سلفی، تنها می‌توانند از آواتار خود استفاده کند و امکان حضور خود شخص در عکس وجود ندارد.

به گزارش دریچه فناوری  گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ شرکت فیس‌بوک توضیح داد کاربران چگونه می‌توانند با استفاده از هدست واقعیت مجازی آکیولاس‌ریفت، در دنیای مجازی با دوستان خود، در هر مکانی ملاقات کرده و به تعطیلات بروند. برای انجام این کار کاربران به فناوری واقعیت مجازی، ویدئوی 360 درجه و دو هدست آکویلاس نیاز پیدا می‌کنند؛ اما این نکته قابل ذکر است که همه‌ی فناوری‌های بالا، به‌خصوص ویدئوهای 360 درجه‌ی آماده برای این موضوع بسیار محدود و کم هستند.

در دنیای مجازی سلفی بگیرید!

فیس‌بوک برای نمایش این قابلیت دو نفر را نشان داد  هر دو نفر در سانفرانسیسکو با فاصله‌ی حدود 60 کیلومتر نسبت به یکدیگر  در دنیای مجازی و در لندن، در حال تهیه‌ی عکس سلفی از خود و ارسال آن در حساب کاربری فیس‌بوک هستند. آن‌ها همچنین در دنیای مجازی برای یکدیگر به طراحی لباس پرداختند. در حال حاضر کاربر برای حضور در دنیای مجازی و گرفتن عکس سلفی، تنها می‌تواند از آواتار خود استفاده کند و امکان حضور خود شخص در عکس وجود ندارد. ویژگی ذکر شده هنوز در حال توسعه و آزمایش است و زمان در دسترس بودن دقیق آن مشخص نیست.

در دنیای مجازی سلفی بگیرید!



انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار