ساری،

دستگیری جنگلبان شکارچی

جنگلبان یکی از مناطق جنگلی نکا شکارچی از آب درآمد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری، رییس پارک ملی پابند گفت: این متخلف، جنگلبان یکی از شرکت های پیمانکار منابع طبیعی است که به بهره برداری از چوب در جنگل های حاشیه این پارک می پردازد.

علی کلانه افزود: نیروهای یگان محیط زیست این پارک ملی از مدتی قبل در جریان فعالیت های مجرمانه یک شکارچی متخلف قرار گرفته بودند اما هر بار که محیط بانان برای گشت و کنترل قصد ورود به جنگل را داشتند، این شکارچی نیز از طریق همکارانش از ورود مامورین مطلع می شد.

وی گفت: ماموران برای دستگیری این جنگلبان متخلف، این بار با خودروی شخصی راهی جنگل شدند و پس از مدتی جست و جو و پیاده روی، شکارچی متخلف را مشاهده کردند.

کلانه با بیان اینکه متخلف با مشاهده محیط بانان اقدام به فرار کرد، افزود: متهم در جریان فرار با یکی از محیط بانان گلاویز می شود و در جریان این درگیری هر دو نفر از بالای یک تپه به درون رودخانه سقوط می کنند که بر اثر آن مامور محیط زیست مجروح و شکارچی متخلف نیز بیهوش می‌شود.

رییس پارک ملی پابند گفت: شکارچی متخلف به‌وسیله اورژانس به بیمارستان منتقل و از وی یک قبضه اسلحه شکاری، یک چاقو که دسته آن از شاخ گوزن است، یک ساطور، قطار فشنگ حاوی تعدادی فشنگ چهارپاره کشف و ضبط شد.

متهم پس از تشکیل پرونده به جرم شروع به شکار جانوران وحشی و تمرد از فرمان مامورین به مراجع قضایی معرفی شد.

انتهای پیام/

برچسب ها: ساری ، شکارچی ، جنگل ، متخلف ، دستگیر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار