توضيحات افشارزاده درباره پرداخت طلب توزی

مدير عامل باشگاه استقلال درباره پرداخت مطالبات توزی بازيكن خارجي سابق استقلال توضيحاتي را ارايه داد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، با توجه به شكايت توزي بازيكن خارجي فصل هاي گذشته استقلال به كميته انضباطي فيفا از همين رو باشگاه استقلال تا چهارشنبه هفته جاري مهلت دارد مبلغ قرارداد رودریگو توزی را پرداخت کند.
 
گفتني است باشگاه استقلال درصدد بود تا با همكاري فدراسيون فوتبال مبلغ قرار داد توزي را از سهميه باشگاه استقلال در جام جهاني كه در فيفا خواهد بود پرداخت كند كه اين موضوع از سوي فيفا رد و قرار شد مسولان باشگاه استقلال اين مبلغ را تهيه و به حساب توزي واريز نمايند.

بر همين اساس باشگاه استقلال از فیفا فرصتی کوتاه برای پرداخت طلب این بازیکن گرفت تا در هفته جاري این مبلغ را که نزدیک به 400هزار دلار است را پرداخت کند. در حال حاضر مسولان استقلال به دنبال تأمين منبع مالي براي پرداخت طلب توزي هستند و اگر استقلالی ها نتوانند این مبلغ را تا پایان هفته جاري پرداخت کنند کسر امتیاز از این تیم قطعی خواهد بود.
 
بهرام افشارزاده در اين خصوص اظهار داشت: در هر صورت با توجه به هماهنگي هاي صورت گرفته درصدد هستيم تا پيش از پايان مهلت كميته انضباطي فيفا مبلغ قرارداد اين بازيكن را به حساب ان واريز كنيم و منابع مالي هم تأمين شده و هيچ گونه مشكلي در اين زمينه وجود ندارد و بايد بگويم قبل از اينكه خطر كسر امتيازي استقلال را تهديد كند ما اين مبلغ را پرداخت مي كنيم .اجازه نمي دهم مشكلي براي تيم استقلال بوجود بيايد و هر كاري كه به صلاح باشگاه باشد ان را انجام خواهم داد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار