یزد؛

توسعه فرهنگی و اخلاقی جامعه درگرو مشارکت همگانی

اولین جلسه ستاد احیاء امربه‌معروف و نهی از منکر شهرستان اشکذر با حضور اعضا در محل دفتر امام‌جمعه اشکذر برگزار شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛ امام جمعه اشکذر در این جلسه امربه‌معروف و نهی از منکر را وظیفه آحاد مردم و دولت برشمرد و افزود: تقویت معنویت در جامعه، ایجاد انس و الفت، تقویت وحدت اجتماعی ازجمله برکات این واجب الهی است.
 
حجت‌الاسلام‌والمسلمین "طالبیان " اعیاد رجب و شعبانیه را فرصتی مناسب برای آگاهی بخشی بیشتر در خصوص واجبات فراموش‌شده در جامعه برشمرد و خواستار آموزش دست‌اندرکاران هیئت‌های مذهبی در زمان باقیمانده نسبت به رشد معنویت و همچنین آشنایی آن‌ها با منکرات شد.
 
فرماندار اشکذر نیز در صحبت‌های خود با اشاره به اهمیت احیای فریضه امربه‌معروف و نهی از منکر در جامعه اسلامی گفت: الگوبرداری از سنت‌های پیامبر عظیم الشان اسلام و امامان شیعه و عملکردهای ایشان راه را برای احیای فریضه‌های امربه‌معروف و نهی از منکر هموار می‌کند.
 
"محمدعلی شاه‌حسینی "بابیان اینکه از ضرورت‌های رسیدن به جامعه مطلوب ترویج آموزه‌های مبتنی بر دین است ادامه داد: مسئولین در شهرستان با ارائه منکرات و معروفات به‌صورت عملی و زبانی و نیز در قالب‌های مختلف ترویجی و تشویقی و مصور نمودن آن‌ها به شکل پوستر و نصب در انظار عمومی و برگزاری نمایشگاه این فریضین را بیش‌ازپیش ترویج دهند.

انتهای پیام/ص
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.