اهواز؛

روز ارتش در اهواز

مراسم بزرگداشت 29 فروردين روز ارتش جمهوری اسلامی ايران امروز با نمايش اقتدار و توان دفاعی و رژه نيروهای مسلح نظامی و انتظامی در استان خوزستان برگزار شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز؛ در اين مراسم که با حضور استاندار خوزستان  و فرمانده قرارگاه ارتش در منطقه جنوب غرب کشور در اهواز  برگزار شد ،   يگان هاي نمونه نظامي و انتظامي ، سپاه و بسيج  ضمن برپايي رژه  ، بخشي از توانمندي هاي نيروهاي مسلح در دفاع از تماميت ارضي کشور و دستاوردهاي انقلاب اسلامي را به نمايش گذاشتند.

استاندار خوزستان در اين مراسم گفت :  امروز امنيت کشورمان مرهون تلاش و ايثارگري ارتش ، سپاه ، انتظامي و ديگر نيروهاي نظامي و امنيتي است.

عبدالحسن مقتدايي با بيان اينکه  نيروهاي مسلح  کشورمان با اشراف اطلاعاتي و نظامي مراقب تهيديدات دشمن هستند و آماده پاسخگويي هرگونه تهديد مي باشند افزود :  اگر نظام جمهوري اسلامي ايران امروز تثبيت و در اوج اقتدار است مرهون فداکاري و ايثارگري حضرت امام خميني ره  و شهداي والامقام است و بايد به روح بزرگ  آنان درود بفرستيم.

وي همچنين  با گرامي داشت روز ارتش جمهوي اسلامي ايران گفت :  بايد به مقام شهدا ، جانبازان و پيشکسوتان ارتش احترام و ارج نهيم.

فرمانده قرارگاه ارتش در منطقه جنوب غرب نيز در اين مراسم گفت : نيروهاي ارتش در کنار ديگر نيروهاي مسلح با اتحاد و در کنار هم آماده دفاع از کيان نظام اسلامي هستند.

امير ظريفي يگانه افزود : ارتش در کنار نيروهاي مرزباني در مرزها آماده ايثارگري و دفاع از مرزها هستند.

در اين مراسم نيروهاي مستقر در ميدان با رژه رفتن  از کنار قرآن کريم و جايگاه اقتدار خود را به نمايش گذاشتند.


انتهای پیام/ی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.