بجنورد؛

رژه نیروهای مسلح در خراسان شمالی

همزمان با 29فروردین ماه روز ارتش، نیروهای مسلح خراسان شمالی، توان رزمی دفاعی خود را به نمایش گذاشتند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد، این مراسم با حضور امیر آذریان فرمانده لشکر 77 ثامن الائمه، حجت الاسلام والمسلمین یعقوبی امام جمعه بجنورد، پرویزی استاندار خراسان شمالی و فرماندهان نظامی و انتظامی، اقشار مردم و خانواده های معظم شهدا و ایثارگران در بلوار مصلای امام خمینی بجنورد برگزار شد.

در مراسم گرامیداشت روز ارتش جمهوری اسلامی و نیروی زمینی، یگان های پیاده و زرهی سپاه، ارتش، نیروی انتظامی، بسیج، پایگاه پدافند هوایی و مرزبانی از مقابل جایگاه رژه رفتند.

فرمانده لشکر 77 ثامن الائمه در این مراسم با تبیین بخشی از ویژگی های ارتش اسلام، ولایتمداری و توجه به موضوعات اعتقادی را از جمله ویژگی های ارتشیان دانست و گفت: ارتش قهرمان، با افزایش توان نظامی و با قدرت بازدارندگی ، مقتدرتر از همیشه، آماده دفاع از تمامیت ارضی کشور است.

امیر آذریان با اشاره به تأکیدات رهبر کبیر انقلاب که تضعیف ارتش را تضعیف اسلام می دانستند، مهم ترین روز تاریخی بعد از انقلاب، پس از 12 فروردین روز جمهوری اسلامی را روز 29 فروردین روز ارتش و نیروی زمینی خواند که در تقویم ملی به ثبت رسید.

وی موفقیت های دوران دفاع مقدس همچون عملیات های بیت المقدس، طریق القدس و فتح المبین را نیز مرهون تلاش ها و ایثارگری های نیروهای ارتش اعلام کرد.

فرمانده لشکر 77 پیروز ثامن‌الائمه خطاب به دشمنان گفت: دشمنان بدانند ملت ایران و نیروهای مسلح همچنان و همیشه آماده میدان مبارزه است و بار دیگر 31 شهریور سال 59 تکرار نخواهد شد و همه توطئه ها و دسیسه های دشمنان در نطفه خنثی شده است.

امیر آذریان، با تأکید بر اینکه هیچ کشوری حق مداخله در امورات کشور ما را ندارد، گفت: به هیچ کشوری اجازه نمی دهیم برای تجهیز نیروهای مسلح ما تصمیم گیری کند.

انتهای پیام/آ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.