زنجان؛

گردهمایی کشوری تشکلات کارگری و کارفرمایی در زنجان

مدیر کل تعاون کار ورفاه اجتماعی استان زنجان از گردهمایی تشکلات کارگری و کارفرمایی در 19 و 20 اردیبهشت ماه سال جاری در استان زنجان خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان؛ مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان با اعلام این خبر گفت: به منظور اهمیت و نقش تشکلات کارگری و کارفرمایی به عنوان شرکای اجتماعی دولت و جایگاه خاص این تشکلات در قانون کار جمهوری اسلامی ایران و مشارکت تشکلات کارگری و کارفرمایی در کلیه نهاد ها و ساختار های قانونی اشاره شده است.

غریوی افزود:در قانون کار از جمله مراجع حل اختلاف موضوع فصل نهم قانون کار، شورای عالی کار، هیات های تشخیص موضوع ماده 22 قانون شوراها اسلامی کار و کمیته های انضباتی موضوع ماده 27 قانون کار توانمند سازی اعضای تشکلات کارگری و کارفرمایی همواره مورد توجه جدی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی بوده و به همین منظور با توجه به جایگاه ممتاز استان زنجان در ایجاد آرامش صنعتی در محیط های کار با همراهی تشکلات کارگری و کارفرمایی این همایش بزرگ در استان زنجان برگزار می گردد.

وی ادامه داد:بنا براین هست که در گردهمایی یاد شده موضوعات مختلفی پیرامون تشکلات کارگری و کارفرمایی و موانع موجود در مسیر توسعه این تشکلات مورد بحث و بررسی قرار گیرد.

احمد غریوی از حضور معاونت روابط کار وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و مدیر کل سازمان های کارگری و کارفرمایی وزارت در این همایش خبر داد و ابراز امیدواری کرد که برگزاری این همایش فرصتی مناسب برای تعامل و هم فکری اعضای تشکلات کارگری و کارفرمایی سطح کشور فراهم می سازد و زمینه ساز رشد و توسعه این تشکلات در سطح کشور می گردد.


انتهای پیام/ن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.