ابراهیمی:

رشته بادبانی برنامه آینده برای کشف استعدادها وکسب سهمیه است

نایب رییس فدراسیون قایقرانی گفت: در حال برنامه ریزی برای به بار نشستن رشته های کمیته بادبانی و کسب نتایج برتر برای کسب سهمیه در آینده هستیم.

رشته بادبانی برنامه آینده مان برای کشف استعدادها وکسب سهمیه استخسرو ابراهیمی خبرنگار سایر حوزه های گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جواناظهار کرد: تیم بانوان  رویینگ کشورمان هم اکنون از چین عازم کره شد و امیدوارم که شرایط کسب سهمیه المپیک تداعی شود و بتوانیم با یک سهمیه به موفقیت برسیم، همچنین به موازات این کار فعالیت های بادبانی را با هیات کیش آغاز کرده ایم و انتظار فعالیت های گسترده تری را در زمینه بادبانی خواهیم داشت.  
 
وی افزود:کایت بوردینگ رشته ی گسترده و همگانی است که برای کسب نتیجه بهتر در آن با برنامه ریزی پیش می رویم و در جلسه ی مشترکی که با رییس فدراسیون و هیات کیش روز گذشته برگزار کردیم مقرر شد تمام تمرکزمان را روی المپیک این رشته بنا سازیم تا به نتیجه ثمربخشی در این رشته دست یابیم .
 
ابراهیمی در ادامه تصریح کرد: اردوهای ملی پوشان آبهای آرام در حال اجرا است تا برای حضور در مسابقات آسیایی آبهای آرام آمادگی کافی را پیدا کنند.
 
وی در خصوص به بار نشستن آروزی دیرینه اش تاکید کرد: آن چیزی که برای من اولویت دارد به بار نشستن زحمات قایقرانان و دیدن چهره شاداب آنها است و علاقمندم که پرچم جمهوری اسلامی را همراه با سرود ملی ایران به احتزاز در آوریم همچنین دائما در حال رصد ورزشکاران و هیات ها هستیم تا با امکانات مطلوب و انگیزه زیاد به نتایج دلخواه برسند و اهدافمان به این وسیله محقق شود.


انتهای پیام
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار