باقید دوفوریت؛

لایحه اجرای آزمایشی قانون مدیریت خدمات کشوری تمدید شد

با موافقت نمایندگان لایحه اجرای آزمایشی قانون مدیریت خدمات کشوری تمدید شد.

لایحه اجرای آزمایشی قانون مدیریت خدمات کشوری تمدید شد

به گزارش خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، حجت‌‌الاسلام و المسلمین محمد حسن ابوترابی فرد نایب رئیس اول مجلس که در غیاب لاریجانی اداره ساعاتی از مجلس را به عهده داشت در صحن علنی امروز یکشنبه 29 فروردین ماه اعلام کرد دولت لایحه دوفوریتی تمدید اجرای آزمایشی قانون مدیریت خدمات کشوری را به منظور تمدید به صحن علنی ارائه کرده است.

وی خطاب به نمایندگان اظهار داشت: اگر این لایحه دوفوریتی تمدید نشود پرداخت حقوق کارکنان دچار مشکل خواهد شد لذا مخالف در این مورد صحبت نکند و تنها این لایحه دوفوریتی را به رأی بگذاریم.

نایب رئیس مجلس تأکید کرد: البته در مورد مدت زمان آن که دولت خواهان تمدید یکساله است بهتر است دولت با کمیسیون به توافق برسد.

صالح نماینده دولت در مجلس نیز ضمن حمایت از تمدید لایحه دوفوریتی اجرای آزمایشی قانون مدیریت خدمات کشوری گفت: از ابتدای سال 95 مهلت این قانون تمام می‌شود و دولت برای پرداخت حقوق کارمندان حتی در پایان فروردین ماه و تا پایان سال دچار مشکل خواهد بود.

گفتنی است در پایان این اظهارات نمایندگان با 131 رأی موافق، 29 رأی مخالف و 3 رأی ممتنع از مجموع 194 نماینده حاضر در صحن این لایحه دوفوریتی را تصویب کردند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار