اردبیل؛

اقتدار و عظمت نیروهای مسلح ایران در دنیا بی‌نظیر است

استاندار اردبیل گفت: اقتدار و عظمت نیروهای مسلح ایران در دنیا بی‌نظیر بوده و روزبه‌روز بر این اقتدار و عظمت افزوده می‌شود.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل؛ ‌مجید خدابخش در مراسم رژه نیروهای مسلح به مناسبت روز ارتش جمهوری اسلامی ایران در اردبیل اظهار داشت: اقتدار و عظمت نیروهای مسلح ایران در دنیا بی‌نظیر و انکا‌رناپذیر بوده و خوشبختانه روز‌به‌‌روز بر این اقتدار در دنیا افزوده می‌شود.

وی با اشاره به اینکه تحقق شعار مقام معظم رهبری مبنی بر اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل اقتدار و امنیت همه‌جانبه ملت و کشور ایران را به دنبال خواهد داشت، افزود: مسئولان دولت یازدهم برای تحقق منویات مقام معظم رهبری تمام تلاش خود را به کار می‌گیرند و دراین زمینه هیچ عذر و بهانه‌ای قابل قبول نیست.

استاندار اردبیل بیان کرد: امنیت و اقتدار کنونی کشورمان در سایه ارتش نیرومند و نیروهای مسلح مقتدر به وجود آمده است و ما به داشتن چنین نیروهای مسلح دلاور و مقتدر همواره افتخار می‌کنیم و با وحدت و همدلی دولت و نیروهای مسلح و ملت روز‌به‌روز بر پیشرفت ایران اضافه می‌شود.

خدابخش تصریح کرد: ما برای به دست آوردن امنیت و اقتدار کشورمان در هشت سال دفاع مقدس شهیدان والامقامی را تقدیم انقلاب اسلامی نمودیم که هم‌اکنون مهمترین وظیفه ما ادامه راه این شهدا است تا و آخرین نفس از آرمان‌ها و ارزش‌های انقلاب اسلامی دفاع می‌کنیم.

وی اظهار کرد: مهمترین دستاورد انقلاب اسلامی ایران به وجود آمدن ارتش مقتدر است که هم‌اکنون در سایه این ارتش دنیا روی کشورمان حساب ویژه‌ای باز کرده است و از قدرت نظامی ایران ترس و واهمه شدیدی دارند که این امر باعث شده حتی فکر نگاه چپ به ایران را نیز نداشته باشند.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.