همدان؛

در تمامی جهان ارتشی با مشخصات ارتش ایران پیدا نمی شود

استاندار همدان گفت: در تمامی جهان ارتشی با مشخصات ارتش ایران پیدا نمی شود چرا كه ارتش ایران دارای دیانت، نیروهای با ایمان و ولایتمدار، انقلابی و متدین است.

به گزارش خبرنگار در تمامی جهان ارتشی با مشخصات ارتش ایران پیدا نمی شودگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ محمدناصر نیكبخت امروز  در مراسم بزرگداشت روز ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: ارتش جمهوری اسلامی با حمایت امام راحل و در جریان جنگ تحمیلی دلاورمردانه از كیان اسلامی دفاع كردند بگونه ای كه موجب حیرت تمامی نظامیان و ارتشیان جهان شدند.


وی بیان كرد: پس از دفاع جانانه ارتش در برابر جبهه كفر بسیج و سپاه نیز به این نیروی ولایی پیوست و پس از هشت سال دفاع جانانه اجازه ندادند یك وجب از خاك این شكور در دست دشمن بیافتد.

نیکبخت با اشاره به اینکه ارتش جمهوری اسلامی ایران با وجود این همه توان و عظمت تنها به دفاع از كیان اسلامی می اندیشد و علاوه بر دفاع از سرزمین جغرافیایی از مرزهای اعتقادی نیز صیانت می كند افزود: ارتش مكتبی، قوی و نیرومند ایران برای دفاع از مظلومان جهان است و این ارتش برای تعرض و هجوم به دیگر كشورها خود را مجهز نكرده است.

نکماینده ولی فقیه در استان همدان هم در این آیین گفت: اگر مدافعان حرم نبودند دشمن تا خانه ما هم وارد شده بود و باید در كنار دیوار خانه با انها می جنگیدم.

آیت الله محمدی با  بیان اینكه ارتش ایران در منطقه حرف اول را می زند یادآوری كرد: برخی پس از پیروزی انقلاب اسلامی حرف از انحلال ارتش به میان آوردند ولی این ارتش 48 هزار شهید برای دفاع از جان، مال، دین و فرهنگ و استقلال كشور تقدیم به این ملت كرد.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه شهر همدان تاكید كرد: دفاع برای امت اسلامی بر همه واجب بوده و مختص به قشر خاصی نیست.

آیت الله محمدی تصریح كرد: هم اینك 10 میلیون نفر در سوریه و پنج میلیون نفر در عراق آواره شدند، همچنین مردم بی دفاع افغانستان در خون می غلطند چون آنها رهبری مقتدر و نیروی مسلح قوی ندارند.

وی اظهار كرد: رژیم صهیونیستی این غده چركین سرطانی در قلب كشورهای اسلامی تنها برای جنگ افروزی ساخته شده است.

انتهای پیام/


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.