سمنان;

نمایش اقتدار نیروهای مسلح در استان سمنان

همزمان با 29 فروردين ماه سالروز ارتش جمهوري اسلامي ايران، مراسم ويژه اين روز در شهرستان شاهرود برگزار شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، فرمانده لشکر۵۸تکاور ذوالفقار شاهرود ضمن گرامیداشت روز ارتش و یاد و خاطر شهدای جنگ تحمیلی و مدافعان حرم، گفت: امروز ارتشیان دلاور آمده اند تا هر زمان و هرکجا که ولی امر مسلمانان جهان حکم کنند، جان بر کف نهند و در راه دفاع از کیان اسلام و ایران دست به کار شوند..
امیر سرتیپ دوم ستاد مجید زارع با اشاره به وجود ۵۰ هزار شهید ارتشی در کشور و یک هزار و ۸۱۲شهید لشکر ۵۸ تکاور، بیان داشت: استان سمنان افتخار دارد تا سه هزار شهید گلگون کفن را تقدیم انقلاب اسلامی کرده که این نشان از ولایتمداری و حضور همیشه در صحنه مردم این دیار است.

نمایش اقتدار نیروهای مسلح در استان سمنان
وی افزود: ارتش و ارتشی با شهادت و ایثار بیگانه نیست و همیشه با بهره گیری از تجارب جنگ تحمیلی، تخصص جوانان خود و نیروی ایمان، وظیفه خود را در راستای تامین امنیت کیان ایران و اسلام انجام می دهد.
زارع با اشاره به نقش ارتش در دفاع مقدس، توضیح داد: جان برکفان ارتش جمهوری اسلامی ایران در دریا، آسمان و زمین وظیفه خود را در دفاع مقدس به خوبی به منصه ظهور رساندند و امروز پس از گذشت ربع قرن از جنگ تحمیلی، همچان بر انجام وظیفه خود در راستای تحقق اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی، تحقق اقتصاد مقاومتی مورد تاکید مقام معظم رهبری، جنگ نرم و تامین امنیت پافشاری دارد.
وی افزود: روز ارتش زمانی است تا ما با نشان دادن اقتدار نیروهای مسلح، از ارتش قهرمان تا سپاه غیور، نیروی انتظامی مرزدار و بسیج مردمی همه و همه در راه دفاع از ایران اسلامی و ولایت فقیه از هیچ کوششی فروگذار نخواهند کرد و این اقتدار زنگ خطری برای دشمنان به شمار می رود.

نمایش اقتدار نیروهای مسلح در استان سمنان
رژه نیروهای مسلح شهرستان شاهرود از روبروی قرآن مجید، پرچم ایران اسلامی و تمثال شهدا در حالی انجام شد که یگان های نمونه تیپ ۱۵۸شهید کشاورزیان، تیپ ۲۵۸شهید پژوهنده چهلدختر، پدافندهوایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی شاهرود، نیروی انتظامی، یگان ویژه و یگان موتوری ناجا و نیروهای بسیج اقتدار و صلابت خود را به نمایش گذاشتند.
عبور یگان های ویژه موتوری و ترابری لشکر۵۸تکاور ذوالفقار، یگان واکنش سریع و تکاوران تیپ۱۵۸، یگان های سنگین زره ای شامل توپ۱۰۵میلیمتری و تجهیزات راداری و امداد و نجات از بخش های ویژه آئین رژه روز ارتش در شهرستان شاهرود بود تا دشمنان یکبار دیگر بدانند ارتشیان دلاور آمده اند تا مردانگی کنند و در مقابل بدخواهان بایستند.

نمایش اقتدار نیروهای مسلح در استان سمنان
همچنین اجرای حرکات رزمی و اجرای گروه رزمنوازان در میان برنامه های این روز از استقبال ویژه ای در بین حضار و مردم ولایتمداری شاهرود قرار گرفت.
انتهای پیام / ه

برچسب ها: ارتش ، نمایش ، اقتدار ، سمنان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.