داستان‌های كوتاه خوب و مینی‌مال‌های ضعیف به دستمان رسید

دبیر هنری بخش داستان چهاردهمین دوره جشنواره شعر و داستان جوان سوره، از بازبینی اولیه آثار رسیده به جشنواره خبر داد.

به گزارش حوزه ادبیات گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ سارا عرفانی دبیر هنری بخش داستان چهاردهمین جشنواره شعر و داستان جوان سوره با اشاره به اینكه بازبینی اولیه آثار رسیده در بخش داستان به پایان رسیده است، اظهار كرد: تیم انتخاب و بازبینی این دوره از جشنواره، آثار رسیده را خواند‌ند و آثار مورد قبول را برای بخش مسابقه و داوری انتخاب كرده‌اند.

وی افزود: در حال حاضر داوران انتخاب شده‌اند و در روزهای آینده، آثار انتخاب شده از سوی كارشناسان به دست داوران بخش مسابقه می‌رسد.

عرفانی درباره سطح كیفی آثار بازبینی شده نیز گفت: داستان‌های كوتاه صدكلمه‌ای به دلیل تازگی این ژانر، ضعیف بودند و آثار كمتری در این زمینه در بخش مسابقه شاهد خواهیم بود؛ اما داستان‌های كوتاه خوبی به دستمان رسید و بازبین‌ها از داستان‌های كوتاه راضی بودند.

این نویسنده با بیان اینكه در روزهای برگزاری جشنواره، كارگاه های نقد و بررسی آثار برگزار می‌شود، عنوان كرد: در راستای تقویت آثار شركت كنندگان در جشنواره، جلسات نقد و كارگاه های آموزشی در روزهای برگزاری جشنواره برگزار خواهد شد.

چهاردهمین دوره جشنواره سراسری شعر و داستان جوان سوره در راستای تحقق اهداف والای انقلاب اسلامی و با هدف شناسایی و جذب استعدادهای ادبی جوان، تبادل اندیشه و تجربه‌های شاعران و نویسندگان جوان انقلاب اسلامی، جریان سازی در شعر و ادبیات منطبق بر ارزش‌های اسلامی و معرفی و برجسته سازی چهره‌های ممتاز عرصه شعر و داستان جوان انقلاب، اردیبهشت ماه ۱۳۹۵ برگزار می‌شود.



انتهای پیام/


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار