زنجان؛

رفع خرابی شبکه برق رسانی ماهنشان

مدیرعامل شرکت برق استان از رفع خرابی شبکه برق رسانی ماهنشان خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان؛ مدير توزيع برق شهرستان ماهنشان  با اعلام این خبر گفت:طوفان شديد و وزش باد بسرعت بيش از يكصدكيلومتردرساعت شهرستان كوهستاني ماهنشان و شبكه هاي توزيع برق اين منطقه را در نورديد و موجب آسيب به تاسيسات برق و خاموشي روستاها ، شهر و ايستگاه مخابراتي حبش گرديد كه پرسنل خدوم اين شركت در عرض دوساعت نسبت به رفع قطعي برق اقدام كردند .

سعادتی افزود:در پي رخداد طوفان سخت در منطقه ي كوهستاني و سردسير ماهنشان كه سرعت آن به يكصد كيلومتر در ساعت مي رسيد  6 اصله پايه ي بتني و چوبي از ريشه واژگون و  15دستگاه چراغ خياباني 250وات   داخل شهر تخريب گرديد  .

وی ادامه داد: در ادامه اتصالات بوجود آمده منجر به تركيدن سركابل فيدر اندآباد و كجي 80 اصله تيرچوبي مسير شبكه ي توزيع برق منتهي به ايستگاه مخابراتي حبش شد كه بلافاصله مديريت توزيع برق شهرستان ماهنشان با بسيج كليه پرسنل اين مديريت در عرض دوساعت توانست خاموشي هاي بوجود آمده را رفع و اقدام هاي اصلاحي را آغاز نمايد .

مدير توزيع برق اين شهرستان خاطرنشان كرد:  با تدابيري كه از سوي مديريت ارشد شركت انديشه شده است ما آمادگي كامل در خصوص مديريت بحران هاي احتمالي داريم و توانستيم با كمك و عنايت خداوند متعال و همت پرسنل اين شهرستان طوفان را مهار و روشنايي ونعمت برق را دوباره به مردم شهيد پرور شهرستان هديه كنيم .
 
 وي افزود : با بررسي هاي بعمل آمده پیش بینی می شود مبلغ  455ميليون ريال اعتبار  براي اصلاح و ساماندهي شبكه هاي آسيب ديده صرف شود.
 

انتهای پیام/ن
برچسب ها: رفع ، شبکه ، برق رسانی ، ماهنشان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.