برای نخستین‌بار روی داد: دونالد ترامپ در فیلم تبلیغاتی کلینتون

کلینتون برای نخستین‌بار در فیلم تبلیغاتیش با پخش سخنان جنجالی ترامپ درخصوص زنان، مهاجران و مسلمانان، وی را به تفرقه‌افکنی متهم کرد.

برای نخستین‌بار روی داد: دونالد ترامپ در فیلم تبلیغاتی کلینتونبه گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از نیویورک تایمز، پیش از این، هیچ‌یک از نامزدهای دموکرات در تبلیغات انتخاباتی‌ خود به نام «دونالد ترامپ،» نامزد جنجالی حزب جمهوری‌خواه در انتخابات ریاست‌جمهوری آمریکا، اشاره‌ای نکرده بود. این در حالی است که «هیلاری کلینتون،» نامزد دموکرات انتخابات ریاست‌جمهوری آمریکا، هفته جاری و در یک سنت‌شکنی فیلمی تبلیغاتی را منتشر کرد که در آن از غول املاک و مستغلات به طور مستقیم نام برده شده است.

در این فیلم تبلیغاتی بخش‌هایی از سخنرانی‌های جنجالی ترامپ درخصوص مسلمانان، زنان و مهاجران مکزیکی گنجانده شده است. در صحنه بعد و پس از پخش سخنان نژادپرستانه ترامپ، دوربین کلینتون را نشان می‌دهد. وزیر امور خارجه سابق آمریکا در این صحنه اظهار می‌کند: «ترامپ می‌گوید ما می‌توانیم مشکلات آمریکا را با رویارویی با یکدیگر حل کنیم...» هیلاری چنین رویکردی را اشتباه و بر خلاف تمام اصولی خواند که آمریکا برای تحقق آن‌ها تلاش کرده است. 

این ویدئوی تبلیغاتی نقطه عطفی در مبارزات انتخاباتی کلینتون محسوب می‌شود. وی که برای پیروزی بر «برنی سندرز،» دیگر نامزد حزب دموکرات، در رقابت‌های مقدماتی کار سختی پیش روی دارد، تمرکز خود را بر دور نهایی انتخابات ریاست جمهوری و شکست نامزد میلیاردر حزب جمهوری‌خواه معطوف کرده است که نشان می‌دهد دموکرات‌ها ترامپ را به عنوان نامزد نهایی جمهوری‌خواهان پذیرفته‌اند.  



انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار