در گزارش باشگاه خبرنگاران جوان بخوانید؛
حجم معاملات شمش طلای مرکز مبادله به بیش از ۱۰ هزار کیلوگرم رسید
به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران؛اسدالله بهمنش بی توجهی در گذشته را دلیل گمنامی برندهای ایرانی در برهه کنونی خواند.
وی افزود: بیتوجهی مسئولان در گذشته سدی در مقابل توسعه برندهای ایرانی در عرصههای بینالمللی بود.
بازرس اتحادیه تولیدکنندگان و صادرکنندگان طلا، جواهر، نقره و سنگهای قیمتی کشور ادامه داد: با ورود دولت در این امر و تعیین استاندارد برای محصولات تولیدی راه برای به شهرت رسیدن برندهای ایرانی و حضور آنها در عرصه صادرات جهانی هموار شده است.
بهمنش از فعالیت 20 برند ایرانی در کشور خبر داد و افزود: در حال حاضر 20 برند ملی فعالیت میکنند که امیدوارم بر تعداد این نمونههای داخلی افزوده شود./س