برنامه ریزی برای فرار از خاموشی تابستان

مدیرعامل برق منطقه تهران از پست های توزیع و پست انتقال برق برای رد کردن پیک تابستان خبر داد و گفت:با اجرای 46 پروژه به ارزش یک میلیون و 829 هزار و 110 ریال قرار است پیک تابستان را رد کنیم.

برنامه ریزی برای فرار از خاموشی تابستانبه گزارش خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان،غلامرضا خوش خلق مدیرعامل برق منطقه ای تهران در حاشیه نشست خبری سی فروردین ماه ،پروژه های شبکه انتقال و فوق توزیع را برای گذر از پیک تابستان 95 اعلام کرد.

مدیرعامل برق منطقه ای تهران از انتقال خط هوایی و کابل زمینی  400 کیلو ولتی و 230 کیلو ولت در شش پروژه خبر داد.

وی همچنین در ادامه از پست های فوق توزیع و پست انتقال برای رد کردن پیک تابستان افزود: که در جمع پروژه های برق منطقه ای با 46 پروژه به ارزش نقدینگی 1 میلیون و 829 هزار و 110 ریال قرار است پیک تابستان را رد کند.

امروز همچنین از پست 400/230/63/20 gis کیلو ولت سعادت آباد که ساخت شرکت هیوندای کره جنوبی می باشد تجهیزات سیستم حفاظت و bcs ساخت کارخانه ge می باشد و مابقی تجهیزات از قبیل ترانس های قدرت و کابل قدرت و تابلوهای کنترل و تجهیزات out door اکثرا ساخت داخل می باشد رونمایی می شود.

بخش 400 ولت پست از طریق دو خط سه مداری وردآورد- پردیس تغذیه می گردد و ارزش کل این پروژه 34 میلیارد و 78 میلیون و 392 هزار ریال و بخش ارزی 24 میلیون و 48 هزار و 194 یورو می باشد.

خوش خلق بیان کرد: حیطه مسئولیت شرکت برق منطقه ای تهران در برگیرنده 17 میلیون جمعیت با بیش از 8 میلیون مشترک است که در راستای تحقق شعار سال مبنی بر اقتصاد مقاومتی اقدام و عمل در حال توانمندسازی بخش خصوصی در بخش تولید هستیم.

انتهای پیام/

برچسب ها: برق ، منطقه ، حاشیه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار