ميرزاجانپور: براى رسيدن به المپيك تلاش و سختى لازم است

دريافت كننده تيم ملى واليبال ايران گفت: وقتى هدف بزرگى مانند رسيدن به المپيك را در پيش داريم لازم است سختى و فشار زيادى را متحمل شويم.

ميرزاجانپور: براى رسيدن به المپيك تلاش و سختى لازم استمجتبى ميرزاجانپور در گفتگو با خبرنگارتوپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، درباره شرايط تيم ملى واليبال در آستانه رقابت هاى انتخابى المپيك ٢٠١٦ ريو اظهار داشت: تمرينات بسيار سخت و فشرده اى را سپرى مى كنيم اما وقتى هدف بزرگى پيش روى ماست بايد تمام اين سختى ها را به جان بخريم. 

وى خاطر نشان كرد: رقباى ما در انتخابى المپيك به خصوص تيم هاى آسيايى اجازه نخواهند داد ايران به راحتى از سدشان بگذرد و اين موضوع كار را براى تيم ملى سخت خواهد كرد. اطمينان دارم فشارى كه امروز در حال تحمل آن هستيم در مسابقات انتخابى المپيك و در روزهاى حساس به كمك ما خواهد آمد. 

ميرزاجانپور درخصوص شرايط بدنى خود و هم تيمى هايش ، خاطر نشان كرد: پس از سپرى كردن روزهاى سخت بدنسازى همه بازيكنان به شرايط ايده آلى از لحاظ فيزيكى رسيده اند. قطعا در ادامه و تداوم تمرينات منظم بدنسازى اين شرايط بهتر هم خواهد شد.

دريافت كننده ملى پوش ايران درباره لوزانو گفت: كار كردن با مربى بزرگى مانند لوزانو براى ما افتخار بزرگى است. رفته رفته تعامل خوبى بين بازيكنان و اين مربى آرژانتينى ايجاد شده است. لوزانو هم با انگيزه و نشاطى كه در ما ديده است بسيار اميدوار است تا بتوانيم بليت ريو را تصاحب كنيم. قطعا اين باور دو طرفه اتفاقات خوبى به همراه خواهد داشت. 


انتهاى پيام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار