سنندج؛

شرکت 60 درصدی دانش آموز کردستانی در مسابقات فرهنگی و هنری

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش کردستان گفت:مسابقات فرهنگی هنری در چهار مرحله آموزشگاهی، شهرستانی، استانی و کشوری برگزار می‌شود، که امسال بیش از 60 درصد دانش آموزان استان در این مسابقات با هم رقابت داشته اند.

به گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه جوان ازسنندج،حجت الله نریمانی،درمراسم اختتامیه بخش آوایی سی و چهارمین دوره مسابقات فرهنگی هنری دانش آموزی در سنندج،گفت: مسابقات فرهنگی و هنری دانش آموزی یک جریان بزرگ فرهنگی هنری است که هر ساله با پرسش مهر ریاست جمهوری آغاز می‌شود.

وی افزود: مسابقات فرهنگی هنری در چهار مرحله آموزشگاهی، شهرستانی، استانی و کشوری برگزار می‌شود،که امسال بیش از 60 درصد دانش آموزان استان در این جریان بزرگ فرهنگی هنری با هم رقابت داشته‌اند.

معاون پرورش و فرهنگی آموزش و پرورش کردستان با بیان اینکه بیش از 160 هزار دانش آموز استان در مرحله آموزشگاهی در مسابقات فرهنگی هنری شرکت کرده‌اند،بیان کرد: از این تعداد 30 هزار نفر در مرحله شهرستانی با هم رقابت داشتند و در نهایت یک هزار و 500 دانش آموز نیز به مرحله استانی راه پیدا کردند.

نریمانی با اشاره به اینکه سال گذشته 57 رتبه برتر شامل رتبه‌های اول تا سوم کشوری در مسابقات فرهنگی هنری کسب شد، گفت: انتظار می‌رود در این فرآیند امسال نیز با کسب عناوین بهتری به اهداف فرهنگی تربیتی دست یابیم.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.