شیراز؛

جاسازی محموله کالای قاچاق در تانكر حمل سوخت

فرمانده نیروی انتظامی شهرستان آباده از کشف یک محموله کالای قاچاق از تانكر حمل سوخت خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ سرهنگ دوم اسماعیل زراعتیان گفت: ماموران انتظامی شهرستان آباده با همكاری اطلاعاتی ماموران پلیس آگاهی استان فارس و همدان، از حمل یك محموله كالای قاچاق توسط  یك دستگاه خودرو تریلر تانكرسوخت، ‌مطلع شدند.
وی ادامه داد: ماموران با استقرار در طول مسیر عبور تریلر حامل محموله قاچاق در جاده های اطراف شهرستان آباده، آن را مشاهده و متوقف كردند.
فرمانده نیروی انتظامی شهرستان آباده اظهار كرد: پس از متوقف كردن تریلر، خودرو جهت بازرسی به یكی از یگان های انتظامی شهرستان آباده منتقل شد.
سرهنگ دوم زراعتیان گفت: در بازرسی از داخل تانكر مخصوص حمل سوخت این خودرو تریلر 21 هزار و 650 ثوب انواع پوشاك و البسه قاچاق كه به نحو بسیار ماهرانه ای جاسازی شده بود كشف شد.
وی با اشاره به دستگیری و معرفی راننده خودرو به مراجع قضایی،‌خاطر نشان كرد: ارزش این محموله كالای قاچاق بیش از 10 میلیارد ریال برآورد شده است.
فرمانده نیروی انتظامی شهرستان آباده در هشدار به اخلالگران اقتصادی گفت: با توجه به اهداف رهبر معظم انقلاب، یكی از اولویت های نیروی انتظامی شهرستان آباده مبارزه و برخورد شدید با قاچاق كالا و ارز و افراد سود جو است .
انتهای پیام/ن
برچسب ها: جاسازی ، کالای ، قاچاق ، سوخت ، شیراز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار