افشارزاده: اقدامات لازم برای پرداخت طلب توزی را انجام داديم

مدير عامل باشگاه استقلال گفت: با توجه به هماهنگی و پيگيری های صورت گرفته اقدامات لازم پرداخت مطالبات توزی را انجام داديم.

به خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان با توجه به اينكه اين روزها باشگاه استقلال درگیر پرداخت طلب رودریگو توزی بازیکن برزیلی خود بود اما با پيگيری هايی كه مسولان باشگاه انجام دادند در نهایت توانستند اقدامات لازم براي پرداخت طلب ٣٩٥ هزار دلاری توزی بازيكن خارجی سابق این تیم  را در دستور كار قرار دهند و هيچ گونه مشكلی در اين زمينه وجود ندارد و خطر كسر امتياز استقلال را تهديد نمی كند.

قرار است رودریگو توزی برای دریافت مطالبات خود با توجه به مشکلات بانکی و یا بسته بودن سوئیفت راهی امارات یا کشور سوئیس شود و مبلغ خود را از نماینده باشگاه استقلال دریافت کند.

بهرام افشارزاده در اين خصوص به خبرنگار باشگاه خبرنگاران گفت :با توجه به پيگيری هايی كه انجام داديم در نهايت توانستيم مشكل طلب توزی را برطرف كنيم و هيچ گونه امتيازی از استقلال كسر نمی شود.

وی افزود: جا دارد تشكر ويژه ای هم از سعيد آلوسی همكار خوبم داشته باشم و بايد بگويم او هميشه به من محبت داشته و ما همكاری های بسياری را با يكديگر در عرصه ورزش داشتيم.

انتهای پیام/
برچسب ها: استقلال ، افشارزاده ، توزی ، طلب
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار