نوروزی: اعزام شناگران به مسابقات آلمان لغو شد

رئیس انجمن شنا جانبازان و معلولین گفت: شرکت در مسابقات جهانی آلمان به علت انجام نشدن کلاسبندی جدید ، لغو شد.

نوروزی: اعزام شناگران به مسابقات آلمان لغو شد
مجید نوروزی در گفتگو با خبرنگار  سایر حوزه های گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان عنوان داشت: مسابقات جهانی آلمان در خرداد ماه سال جاری برگزار می شود که به علت انجام نشدن کلاس بندی جدید جهانی در این تورنمنت حاضر نمی شویم.فدراسیون نیز بر اساس آخرین رکورد ها و کلاس بندی انجام شده شاهین ایزدیار را برای حضور در ریو انتخاب کرده است.

وی افزود: شاهین ایزدیار و علیرضا جلیلی دو شناگری هستند که در ماده 100 متر قورباغه و 200 متر کرال پشت در بازی های پارآسیای کره جنوبی حدنصاب ورودی ریو را بدست آوردند و با توجه به رکوردهای ایزد یار در لهستان و رکوردهای ثبت شده توسط جلیلی و بررسی هایی کمیته فنی انجام داد ، شاهین ایزدیار به علت ثبت رکوردهای بهت به عنوان شناگر اعزامی ایران به پارالمپیک ریو معرفی شد.

نوروزی در خصوص اردوهای آمادگی شناگر کشورمان گفت: 4 مرحله اردو آمادگی پیش بینی شده است که زیر نظر انجمن شنای جانبازان و معلولین به صورت غیر متمرکز انجام می شود و برنامه تمرینات و آمادگی جسمانی به این ورزشکار داده می شود تا در ریو آماده تر حاضر شود.

رئیس انجمن شنا در پایان خاطر نشان کرد: شاهین ایزدیار که در پارالمپک لند به مقام هشتم دست یافت ، دومین حضور خود را در پارالمپیک تجربه می کند و امیدوارم بتواند نسبت به لندن با رسیدن به مرحله فینال ،عنوان بهتری را کسب نماید.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار