آذرپور: انجمن دارت با آموزش و پرورش تفاهم نامه امضا کرد

رییس انجمن دارت گفت:انجمن برای گسترش ورزش دارت بین جوانان با آموزش و پرورش تفاهم نامه همکاری امضا کرد.

آذرپور: انجمن دارت با آموزش و پرورش تفاهم نامه امضا کردحمیدآذر پور در گفتگو با خبرنگار  سایر حوزه های گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان از امضای تفاهم نامه با آموزش و پرورش خبر داد و تصریح کرد: آموزش و پرورش امکانات خوبی برای گسترش ورزش دارد به همین منظور انجمن دارت تصمیم گرفت برای توسعه دارت بین جوانان ونوجوانان با آموزش و پرورش همکاری کند.

وی ادامه داد:جهت توسعه این موضوع قرارشد دبیران را به صورت فشرده اموزش دهیم تا به عنوان مربی دارت در مدارس فعالیت کنندکه این کلاسهادرچند مرحله برگزار می شود.

آذرپور گفت:هدف ما از این تفاهم نامه جوان گرایی وجذب خانواده ها به ورزش دارت است تمام تلاشمان را می کنیم تاخانواده ها وقشرجوان را به سمت دارت گرایش دهیم.

وی افزود: همچنین مسابقات هفتگی دارت نیز به زودی در اکثر پارک های تهران برگزار می شود وبرای تحقق این امر با رادیو وشبکه ورزش هماهنگی های لازم انجام شد.

وی گفت: شبکه ورزش سیما تاکید دارد که مسابقات دارت بیشتر بین دو نسل خانواده ها برگزار شود و هدف ما نیز گسترش این ورزش بین خانواده ها است، براین اساس چون هدف هردو نهاد توسعه دارت است به دنبال یک برنامه ریزی مناسب برای برگزاری مسابقات هستیم.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار