زنجان؛

ضرورت هماهنگي با سياست‌های استانی برای اجراي اقتصاد مقاومتی

شهردارزنجان بر ضرورت هماهنگی با سياست‌های استاني برای اجرای اقتصاد مقاومتی تاکید کرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از زنجان؛يگانه در جلسه شورای اداری بر آمادگی شهرداری زنجان برای برگزاری دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی با تاكيد بر تحقق شعار سال گفت: سال گذشته اقدامات شايسته‌ای در خصوص اقتصاد مقاومتي در مجموعه مديريت شهری زنجان انجام شد.

وي با اشاره به برگزاری جلسات مختلف در خصوص عملياتی كردن شعار سال افزود: مسئولان و مديران حوزه‌هاي ذيربط شهرداري بايد طبق زمانبندي ارائه شده هر چه سريع‌تر برنامه‌هاي عملياتي حوزه‌هاي خود را در خصوص اجرايی كردن اقتصاد مقاومتی به ستاد اقتصاد مقاومتي شهرداری در حوزه معاونت خدمات شهری ارسال كنند.

شهردار زنجان با تاكيد بر هماهنگي با سياست‌های استانی براي اجراي اقتصاد مقاومتی خاطر نشان كرد: با دريافت سياست‌هاي استاني برنامه‌های اقتصاد مقاومتی در مديريت شهری اعمال مي‌شود.

وی بر آمادگي شهرداري زنجان براي مقابله با حوادث غيرمترقبه تاكيد كرد و گفت: بارش‌هاي اخير استان‌هاي زيادي را درگير سيل كرده و شهرداري زنجان نيز براي حوادث غيرمترقبه بايد آمادگي لازم را داشته باشد و حوزه‌هاي مديريت بحران و معاونت خدمات شهرداري پيش بينی لازم را در این زمینه داشته باشند.

يگانه افزود: در اين راستا اقدامات پيشگيرانه از قبيل لايروبي كانالها و آبروها انجام مي‌شود.

وي در خصوص برنامه تلويزيوني خانه ما نيز گفت: اين برنامه بايد به صورت شهروند محوري تهيه و پخش شود و مطالبات شهروندان از مجموعه مديريت شهري مورد توجه قرار گيرد.

رئيس شوراي اسلامي شهر زنجان نيز در اين جلسه با تبيين محورهاي اقتصاد مقاومتي گفت: اقتصاد مقاومتي بر استفاده از علم و اقدامات دانش بنيان تاكيد دارد.

سعيد اميدي با تاكيد بر تبيين مباني اقتصاد مقاومتي در مجموعه مديريت شهري تصريح كرد: اقتصاد مقاومتي نسخه شفابخش مجموعه مديريت شهري است.

وي به تصويب و ابلاغ بودجه شهرداري زنجان در اواخر سال گذشته بيان كرد: در تحقق بودجه امسال شهرداري بايد بخش‌هاي مختلف از جمله نقدي، سرمايه‌گذاري و تبصره‌هاي تكليفي مورد توجه قرار گيرد.

رئيس شوراي اسلامي شهر زنجان به همراهي مديريت استان با مجموعه مديريت شهري اشاره كرد و گفت: اين همسويي و همراهي مطلوب يك فرصت براي مديريت شهري است.

وي با بيان اينكه روحيه مطالبه گري شهروندان زنجان تقويت شده است كه بايد اين روحيه را فرصت به شمار بياوريم، ادامه داد: تلاش مجموعه مديريت شهري در راستاي رضايت شهروندان است.


انتهاي پيام/ن

برچسب ها: سیاست ، اقتصاد ، مقاومتی ، زنجان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.