کشف 506 کیلوگرم مواد افیونی از سوداگران مرگ

فرمانده انتظامی استان یزد از کشف 506 کیلوگرم تریاک و هروئین و دستگیری هشت نفر از سوداگران مرگ در عملیات ضربتی دیروز پلیس این استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد، سردار «ایرج کاکاوند» افزود: به‌دنبال کسب اطلاعاتی مبنی بر بارگیری یک محموله سنگین مواد مخدر توسط سوداگران مرگ در شرق کشور از سوی مأموران پلیس استان، برخورد با این باند واردکننده مواد مخدر در دستور کار قرار گرفت.

وی با اشاره به تشکیل تیم‌های عملیاتی از مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان، ادامه داد: مأموران پلیس در قالب تیم‌های عملیاتی از پیش تعیین شده، کنترل محورهای مواصلاتی استان را مورد اهتمام قرار دادند تا این که دیروز قاچاقچیان با سه دستگاه خودروی سواری در محورهای فرعی مشاهده شدند.

کاکاوند خاطرنشان کرد: سوداگران مرگ به محض مشاهده پلیس، نسبت به فرار از محل اقدام کردند، اما در عملیات ضربتی مأموران پلیس، سه دستگاه خودرو سواری زانتیا و پژو 405 مربوط به قاچاقچیان متوقف شد.

وی گفت: در این عملیات، 506 کیلو مواد مخدر شامل 292 کیلو تریاک و 214 کیلو هروئین کشف و هشت نفر از سوداگران مرگ نیز دستگیر شدند.

این مقام ارشد انتظامی با ابراز خرسندی نسبت به جلوگیری از ورود این محموله سنگین هروئین به سطح کشور، تصریح کرد: پارسال نیز مأموران پلیس استان یزد در عملیات‌های خود، موفق به کشف دو تن و 400 کیلوگرم هروئین شدند.

انتهای پیام/ف
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار