استارت تمرینات پارالمپیکی تیم ملی والیبال نشسته

تیم ملی والیبال نشسته اولین دور تمرینات خود در این سال و برای آماده سازی حضور در بازی های پارالمپیک ریو دو ژانیرو را از فردا و با حضور ۱۸ بازیکن آغاز خواهد کرد.

استارت تمرینات پارالمپیکی تیم ملی والیبال نشسته

به گزارش خبرنگار  سایر حوزه های گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان تیم ملی والیبال نشسته شهریورماه سال ۹۳ با کسب عنوان سوم مسابقات جهانی اولین ورودیه کاروان ورزش پارالمپیک ایران برای حضور در پانزدهمین دوره بازی‌های پارالمپیک را به دست آورد.

این تیم در راستای آماده سازی حضور در این بازی ها سال گذشته هشت مرحله اردوی تمرینی برگزار کرد که البته آخرین مرحله اردوی این تیم به اعزام به محل برگزاری مسابقات جام بین قاره ای چین متصل شد و عنوان قهرمانی که با قاطعیت و بدون باخت برای این تیم و در اولین روزهای سال جاری در این دوره رقابت ها به دست آمد.

حال تیم ملی والیبال نشسته پس مدتی استراحت از فردا (۳۱ فروردین ماه) دور جدید تمرینات خود را آغاز می کند. این اولین مرحله تمرینات ملی پوشان والیبال نشسته در سال جاری و در مجموع نهمین دور تمرینات پارالمپیکی آنها به حساب می آید.

هادی رضایی، سرمربی تیم ملی والیبال نشسته برای برگزاری این مرحله از تمرینات از ۱۸ بازیکن برای حضور در اردو دعوت کرده است:

داود علیپوریان، صادق بیگدلی، مهدی حمیدزاده (تهران)، مهرزاد مهروان، ابوالفضل اولیائی (البرز)، حسین فرزانه (قزوین)، محمدرضا سبحانی نیا (اصفهان)، امیر حسین کفشدار، رمضان صالحی، مرتضی مهرزاد، مجید لشکری (مازندران)، عیسی زیراهی (مرکزی)، میثم علیپور (گیلان)، آرش خرمالی (گلستان)، سیدحسین حسینی، حسین گلستانی (قم)، مهدی بابادی (خراسان رضوی) و ناصرحسن پور (آذربایجان غربی)

نهمین مرحله تمرینات تیم ملی والیبال نشسته که از فردا با ورود به اردو بازیکنان دعوت شده آغاز می شود تا هشتم اردیبهشت ماه در تهران پیگیری خواهد شد. طی این مدت و همچون اردوهای گذشته علیرضا معمری، حسن بخش علیپور، بهمن تاروردی زاده و حسن محمدی به عنوان مربی در کنار هادی رضایی هدایت اردونشینان را بر عهده خواهند داشت. فرشید عاشوری و حجت الاسلام دهقان هم به ترتیب سرپرست و نماینده فرهنگی اردو هستند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار