گیلان؛

پایان کار جشنواره موسیقی معلولان

نخستین جشنواره استانی موسیقی معلولان با معرفی نفرات برتر به کار خود پایان داد.

به گزارش خبرنگار گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از گیلان؛ در این جشنواره 2 روزه که در 2 بخش گروهی و انفرادی و با حضور 100 نفر از معلولان نابینا، ناشنوا، معلولیت ذهنی، اعصاب و روان و جسمی- حرکتی برگزار شد از نفرات اول تا سوم گروه های معلولیت با اهدای لوح سپاس و هدایا قدردانی شد.
مدیرکل بهزیستی گیلان در آیین اختتامیه این جشنواره گفت: در نخستین جشنواره موسیقی معلولان 20 گروه نمایشی از معلولان توانمند شهرهای رشت، لنگرود، رودسر، رضوانشهر، لاهیجان و ماسال حضور داشتند.
محمدرضا پارسی افزود: ارزش ها و آرمان های انقلاب اسلامی، همبستگی و انسجام اسلامی در حمایت از مقاومت اسلامی و مقابله با اندیشه های تکفیری، عشق و معرفت و خداجویی، نوع دوستی و مهرورزی، خانواده و مسائل اجتماعی، اوصاف طبیعت، موجودات و جلوه های الهی، توجه جدی به آئین و رسوم بومی محلی گیلان از موضوعات این جشنواره بوده است.
وی شناسایی استعدادهای خلاق، برنامه ریزی برای رشد جامعه معلولان، ایجاد بستر مناسب و گسترش سطح علمی و فعالیت گروه های موسیقی میان این قشر از افراد جامعه و کمک به فرآیند تولیدات هنر در طول سال را از اهداف مهم جشنواره موسیقی معلولان دانست.
مدیرکل بهزیستی گیلان همچنین از چاپ کتاب مفاخر معلولان در استان خبر داد و خاطرنشان کرد: در حال گردآوری اطلاعات در زمینه مفاخر معلول هستیم که با تدوین اطلاعات در آینده نزدیک این کتاب به چاپ خواهد رسید.


انتهای پیام/ع
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.