پورموسوی:

امیدوارم گسترش جوانمردانه بازی کند/بیت سعید شرایط خوبی دارد

مربی تیم فوتبال استقلال خوزستان گفت:امیدوارم تیم گسترش فولاد جوانمردانه و حرفه ای فوتبال بازی کند و تنها به فکر امتیاز گرفتن به سود تراکتور نباشد.

سید اکبر پورموسوی در گفتگو با خبرنگار حوزه فوتبال فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره دیدار تیمشان مقابل گسترش فولاد تبریز گفت: دیدار سختی مقابل گسترش فولاد داریم زیرا این تیمبسیار خوب بازی می کند و توانایی بالایی در حفظ توپ و انجام ضد حمله دارد.


وی افزود: امیدوارم گسترش فولاد تدافعی و بسته بازی نکند تا امتیازی به سود تراکتور بگیرد ، بلکه این تیم می بایست جوانمردانه فوتبال بازی کند تا تیمی که استحقاق قهرمانی دارد به آن دست یابد.

پورموسوی درباره شانس قهرمانی استقلال خوزستان در لیگ برتر گفت: در واقع سه تیم دیگر پرسپولیس ، استقلال و تراکتور نیز ازاصلی ترین شانس های قهرمانی محسوب می شوند اما تیم ما نیز تمام تلاشش را می کند تا به قهرمانی در لیگ برتر دست یابد زیرا به طورر قطع استحقاق صدرنشینی و قهرمانی در لیگ برتر را دارد.

مربی تیم فوتبال استقلال خوزستان درپایان درباره شرایط بیت سعید اظهار کرد: درست است که بیت سعید چند وقتی است گلزنی نمی کند اما یکی از بهترین بازیکنان مان در طول فصل محسوب می شود و دلیل آن نیز شرکت در کارتیمی است. بیت سعید بازیکن خوبی است و امیدوارم از این هفته گلزنی های خود را آغاز کند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار