صدر نشینی شاگردان برانکو و علی منصور در نیم فصل دوم

تیم های پرسپولیس و نفت تهران با کسب 23 امتیاز، در صدر دور برگشت لیگ پانزدهم قرار دارند.

صدر نشینی شاگردان برانکو و علی منصور در نیم فصل دوم

به گزارش خبرنگار  حوزه فوتبال فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، در نیم فصل دوم رقابت های لیگ برتر فوتبال کشورمان تیم های پرسپولیس و نفت تهران بهترین عملکرد را ارائه کرده و با  کسب 23 امتیاز در صدر جدول دور برگشت لیگ پانزدهم قرار دارند.

در زیر ضمن مقایسه عملکرد تیم ها  در دور رفت و برگشت لیگ، نگاهی به جدول نیم فصل دوم می اندازیم.

پرسپولیس تهران که در پایان نیم فصل نخست با 25 امتیاز در رتبه چهارم قرار گرفت، با کسب 23 امتیاز و تفاضل 8 صدرنشین نیم فصل دوم است. سرخ پوشان با زدن 21 گل، برترین خط حمله دور برگشت را در اختیار دارند.

نفت تهران که در نیم فصل نخست با کسب فقط 19 امتیاز در جایگاه یازدهم قرار گرفت، در نیم فصل دوم این رقابت ها فوق العاده عمل کرده و با 23 امتیاز و تفاضل پنج، تنها به دلیل اختلاف سه گل نسبت به پرسپولیس در جایگاه دوم جای دارد. شاگردان علی رضا منصوریان با خوردن شش گل، بهترین خط دفاع دور برگشت را دارند.

فولاد خوزستان در نیم فصل اول لیگ با کسب 10 امتیاز در جایگاه چهاردهم و جزو سه تیم مدعی سقوط قرار گرفتاما شاگردان دراگان اسکوچیچ در دور برگشت کاملا متحول شدند و با 21 امتیاز و تفاضل چهار در جایگاه سوم  نیم فصل دوم  حضور دارند. شاگردان دراگان اسکوچیچ  در فاصله چهار هفته تا پایان لیگ بقای خود در این رقابت ها را تضمین کرده اند و به دنبال حضور در رتبه های بالاتر هستند.

تراکتورسازی که در نیم فصل نخست با 22 امتیاز در رتبه هشتم جای گرفت، با هدایت امیرقلعه نویی در نیم فصل دوم روند صعودی پرشتابی داشته و با 20 امتیاز و تفاضل مثبت چهار در جایگاه چهارم نیم فصل دوم و جدول کلی لیگ حضور دارد.

پدیده مشهد دیگر تیم شگفتی ساز نیم فصل دوم است. شاگردان رضا مهاجری با 17 امتیاز در رتبه سیزدهم نیم فصل نخست جای گرفتند اما در دور برگشت با کسب 19 امتیاز و تفاضل چهار به رتبه پنجم نیم فصل دوم و دهم جدول کلی لیگ صعود کرده اند.

گسترش فولاد هم در نیم فصل دوم عملکرد قابل تقدیری داشته است. شاگردان فراز کمالوند در پایان نیم فصل نخست 21 امتیازی شدند و جایگاه نهم را تصاحب کردند. این تیم تاکنون در دور برگشت 16 امتیاز کسب کرده وبه رتبه ششم نیم فصل دوم و هفتم جدول کلی لیگ صعود کرده است.

استقلال تهران نایب قهرمان نیم فصل نخست در دور برگشت فقط 15 امتیاز کسب کرده است. شاگردان مظلومی با نتیجه گیری ضعیف نسبت به نیم فصل اول به رتبه هفتم دور برگشت و سوم جدول کلی لیگ سقوط کرده اند.

استقلال خوزستان صدرنشین نیم فصل نخست در دور برگشت عملکرد قابل انتقادی ارائه کرده است.شاگردان ویسی در نیم فصل دوم فقط 15 امتیاز گرفته اند و با این آمار ضمن سقوط به میانه جدول دور برگشت، در رتبه دوم جدول کلی حضور دارند.

ذوب آهن اصفهان دیگر تیم افول کرده نیم فصل دوم لیگ برتر است. شاگردان یحیی گل محمدی در نیم فصل نخست با 26 امتیاز در رتبه سوم جای گرفتند اما در دور برگشت فقط 13 امتیاز کسب کرده اند. به همین دلیل ذوبی ها به رتبه نهم نیم فصل دوم و ششم جدول کلی لیگ سقوط کردهاند.

سیاه جامگان در نیم فصل دوم نسبت به دور رفت این رقابتها عملکرد بهتری داشته اند.شاگردان فرهاد کاظمی در نیمه نخست لیگ فقط 9 امتیاز کسب کردند اما در دور برگشت با کسب 12 امتیاز و تفاضل منفی سه در جایگاه دهم جای دارند.

سایپا مدعی کسب سهمیه آسیا در نیم فصل نخست در دور برگشت عملکرد انتقاد آمیزی داشته است. نارنجی پوشان در نیم فصل دوم با کسب 12 امتیاز و تفاضل منفی پنج به رتبه یازدهم نیم فصل دوم و نهم جدول کلی سقوط کردند.

صبای قم در نیم فصل دوم لیگ نتوانست به نتیج خوب دور رفت خود ادامه دهد. شاگردان علی دایی که نیم فصل اول را در جایگاه پنجم به اتمام رساندند در دور برگشت تاکنون 11 امتیاز کسب کرده اند و ضمن قرار گرفتن در جایگاه دوازدهم نیمه دوم رقابت ها تا رتبه هشتم جدول کلی لیگ پایین آمدند.

تیره روزی های سپاهان با هدایت ایگور استیماچ درنیم فصل دوم هم ادامه یافت تا جایی که زردپوشان دیار نصف جهان با کسب فقط 10 امتیاز در رتبه سیزدهم جدول دور برگشت و یازدهم جدول کلی لیگ قرار گیرند.

راه آهن یزدان که نیم فصل نخست را با ایستادن در رتبه سیزدهم به پایان رساند، در نیم فصل دوم با هدایت مهدی تارتار و یوانیس توپالیدیس به روند نزولی خود ادامه داد و با هشت امتیاز ضمن حضور در جایگاه چهاردهم دور برگش منصور در دور برگشت لیگ

ت به رتبه پانزدهم جدول کلی رسید. این تیم پس از استقلال اهواز جدی ترین مدعی سقوط به لیگ دسته اول محسوب می شود. لوکوموتیو رانان با زدن پنج گل بد ترین خط حمله دور برگشت را در اختیار دارند.

استقلال اهواز قعرنشین دور رفت در نیم فصل دوم با کسب هفت امتیاز صعود یک پله ای داشته است. هر چند همچنان قعرنشین جدول کلی لیگ به شمار می رود. آن ها با خوردن 18 گل ضعیف ترین خط دفاعی دور برگشت را در اختیار دارند.

ملوان انزلی تنها تیم بدون برد نیم فصل دوم است. آن ها که در پایان دور رفت به رتبه یازدهم رسیدند در نیم فصل دوم تنها شش امتیاز گرفته اند و در قعر جدول دور برگشت و رتبه سیزدهم جدول کلی حضور دارند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار