آبادان؛

تاسیس درمانگاه تخصصی در شادگان

درمانگاه تخصصی در شادگان تاسیس می‌شود.

 به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان ازآبادان؛ فرماندار شادگان گفت: درمانگاه تخصصی توسط سرمایه‌گذار بخش خصوصی در این شهرستان تاسیس خواهد شد و برای این‌کار شرکت مربوطه فرآیند اخذ مجوزهای لازم را طی کرده و مقرر شد شبکه بهداشت و درمان شهرستان ‌‌نهایت همکاری را با وی داشته باشد.
 بهروز فرج‌اللهی افزود: اولین جلسه شورای سلامت در سال‌جاری با هدف بررسی گزارش عملکرد شورای سلامت در سال ۹۴؛ راهبرد‌ها و برنامه عملیاتی سال ۹۵ و همچنین بررسی روند طرح پیشرفت طرح نظام تحول سلامت در سال گذشته؛ راهبرد‌ها و برنامه عملیاتی سال ۹۵ در این حوزه برگزار شد.
 وی با اشاره به اقدامات صورت گرفته از سوی شورای سلامت شهرستان در سال گذشته گفت: کارهای بسیار بزرگی در حوزه بهداشت و درمان شهرستان از جمله تجهیزات و امکانات، کنترل التور در شهرستان، تب برفکی دامی و... انجام گرفته و امیدواریم با برنامه‌ریزی دقیق بتوانیم در سال ۹۵ به‌صورت تکمیلی این کار‌ها را انجام دهیم.
فرماندار شادگان با بیان اینکه مهم‌ترین دغدغه ما مشکلات شبکه فاضلاب شهرستان است، افزود: با بررسی مشکلات شبکه فاضلاب شهرستان و جاری شدن فاضلاب در برخی مناطق شهر و انعکاس به دستگاه‌های استانی می‌توانیم به رفع هر چه سریع‌تر آن امیدوار باشیم.
 انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.