رئیس شرکت پخش فرآورده‌های نفتی بویراحمد و دنا :

توزیع کالابرگ نفت سفید خانوارهای روستایی و عشایری آغاز شد

رئیس شرکت پخش فرآورده‌های نفتی بویراحمد و دنا از آغاز توزیع کالابرگ نفت سفید خانوارهای روستایی و عشایری فاقد گاز در بویراحمد و دنا خبر داد.

 
   به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج؛ سالار خشایی از توزیع کالابرگ نفت سفید جهت خانوارهای روستایی، عشایری و شهری فاقد گاز در دو شهرستان بویراحمد و دنا خبر داد و گفت: با توجه به اینکه توزیع کالابرگ آغاز شده انتظار می‌رود خانوارهای فاقد گاز طبیعی هرچه سریع‌تر اقدام کنند.
 
رئیس شرکت پخش فرآورده‌های نفتی بویراحمد و دنا اذعان کرد: با توجه به اینکه توزیع نفت سفید بر اساس کالا برگ صورت می‌گیرد لذا به منظور راستی آزمایی و شناسایی خانوارهای نفت‌سوز اقدام به توزیع کالا برگ نفت سفید کردیم.
 
خشایی اذعان کرد: خانوارهای روستایی و عشایری و حاشیه شهر که فاقد گاز طبیعی هستند می‌توانند با هماهنگی ادارات تعاون روستایی و امور عشایر و فروشندگان نفت سفید هر روستا نسبت به ثبت‌نام در سامانه تجارت آسان اقدام و جهت دریافت کالا برگ به ادارات متولی مراجعه کنند.
 
این مسئول در ادامه سخنان خود با اشاره به توزیع کالا برگ نفت سفید یادآور شد: شرکت پخش فرآورده‌های نفتی در راستای توزیع هیچ گونه وجهی دریافت نمی‌کند لذا ثبت‌نام در سامانه تجارت آسان بر عهده متقاضی است.
 
رئیس شرکت پخش فرآورده‌های نفتی بویراحمد و دنا تصریح کرد: پیش‌بینی می‌شود بیش از 16 هزار خانوار در بویراحمد و دنا فاقد گاز خانگی هستند که هم اکنون سوخت آن‌ها از طریق نفت سفید تهیه می‌شود.
 
وی ضمن تاکید مجدد به تمامی خانوارهای روستایی و عشایری اذعان کرد: توصیه می‌شود خانوارهای روستایی و عشایری هرچه سریع‌تر در سامانه تجارت آسان اقدام به ثبت‌نام کنند.
 
خشایی در پایان یادآور شد: شرکت پخش فرآورده‌های نفتی هم اکنون بر اساس کالابرگ قدیمی نفت توزیع می‌کند و نهایت همکاری را جهت توزیع نفت سفید به روستائیان و عشایر دو شهرستان بویراحمد و دنا را دارد.
 
انتهای پیام/و
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.