لطف‌اله نسب:

کسب دو سهمیه المپیک تصادفی نبود

سرمربی تیم ملی مردان تنیس روی میز کشورمان معتقد است که کسب دو سهمیه المپیک برای کشورمان تصادفی نبوده است.

کسب دو سهمیه المپیک تصادفی نبودبه گزارش خبرنگار سایر حوزه های گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، جمیل لطف‌اله نسب سرمربی تیم ملی مردان تنیس روی میز کشورمان در جمع خبرنگاران و در کنفرانس خبری پس از بازگشت از هنگ کنگ پاسخگوی سوالات شد.
 
وی در پاسخ به این سوال که آیا کسب دو سهمیه المپیک در بخش مردان برای نخستین بار تصادفی بوده است یا خیر، گفت:کسب دو سهمیه المپیک اتفاقی نبوده است، اگر به مصاحبه های پیش از اعزام به مسابقات انتخابی المپیک مراجعه کنید می بینید که از همان ابتدا هدف گزاری ما برای یک سهمیه قطعی و تلاش برای کسب سهمیه دوم بود و خوشبختانه بچه ها تمرینات خوبی داشتند و حالا هم توانستیم دو سهمیه کسب کنیم.
 
لطف اله نسب در پاسخ به سوال دیگری مبنی بر اینکه آیا تنها هدف صعود به المپیک بوده یا خیر، اظهار داشت: ما در المپیک لندن شاهد بودیم که نوشاد توانست در دو بازی به پیروزی  برسد و در بازی سوم مغلوب شود اما هدف ما این است که بتوانیم در مراحل بالاتری حضور داشته باشیم و بتوانیم بیش از سه پیروزی به دست‌ آوریم نباید فراموش کرد که ورزشکار هر چقدر هم که آماده باشد از عوامل بیرونی تاثیر می گیرد.
 
وی افزود: المپیک از جمله مسابقات دشوار است و بزرگترین میدان ورزشی جهان است همه به محض صعود به المپیک برای موفقیت در آن برنامه ریزی می کنند ما نیز برنامه‌هایی داریم اما وقتمان محدود است و تنها سه ماه تا آغاز المپیک زمان داریم به همین دلیل قسط داریم با کمک گرفتن از وزارت ورزش و کمیته ملی المپیک اردوهای برون مرزی خوبی برگزار کنیم و بازیکنانمان با مسابقات بین‌المللی آشنایی بیشتری داشته باشند.
 
در پایان جا دارد بگویم که از هدفگذاری نوشاد بسیار خوشحال هستم، امیدوارم نوشاد بتواند واقعا به این تصورش که کسب مقام در المپیک است جامعه عمل بپوشاند.
 
انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار