جوابیه بانک مرکزی در مورد یک خبر

چندی پیش خبری در خصوص نظارت بانک منتشر که این خبر واکنش بانک مرکزی را در پی داشت.

به گزارش گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، چند روز پیش خبری تحت عنوان نظارت دقیق شاه کلید مبارزه با فساد بانکی در قالب گفتگو با آقای موسوی لارگانی نماینده محترم مجلس شورای اسلامی منتشر شد که این خبر واکنش بانک مرکزی را به دنبال داشت. 

بانک مرکزی به عنوان نهاد ناظر بر بانک ها و موسسات اعتباری همواره در بخشنامه های ابلاغی مراتب پایبندی بانک ها به ضوابط قانونی را تاکید  و در موارد متعددی نیز با بانک ها و موسسات اعتباری متخلف از طرق قانونی از جمله ارجاع به هیات انتظامی بانک ها برخورده کرده است.

ضمن آنکه بانک مرکزی در دو سال گذشته با اعطای اعتبار به واحدهای تولیدی از جمله اجرای برنامه تحریک تقاضا در راستای حمایت از بنگاه های اقتصادی و تولیدی گام مهمی برداشته است.

با این حال بانک آمادگی دارد اطلاعات دقیق از عدم همکاری بانک های متخلف را دریافت و در اسرع وقت نسبت به پیگیری قانونی اقدام کند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۴۹ ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۵
بانک مرکزی ابتدادلیل بسته شدن موسسات ارمان یاکاسپین که به تازگی مجوزگرفت رادراستان گیلان بگویدبعدبگویددرراستای اقتصادمقاومتی واقدام وعمل وکارنیک کردن فرمول اقتصادی ارایه داده ووام داده وغیره بابسته شدن شعب موسسه دارای مجوزدریک استان فردی که دراستان البرزوتهران حساب داردنمیتواندازحساب خوددراستانی ماننداستان گیلان پول برداشت کنداین اقدام وعمل ایاموردتاییدشورای پول واعتبارهست یاخیر؟؟؟؟؟
آخرین اخبار