اسامی تیم اعزامی به ایتالیا نهایی نشد

صفاییان دبیر انجمن بیس بال گفت: اسامی بازیکنان اعزامی بیس بال به ایتالیا فردا اعلام می شود.

اسامی تیم اعزامی به ایتالیا نهایی نشدکیوان صفاییان در گفتگو با خبرنگار سایر حوزه های گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره اعزام بازیکنان بیس بال به ایتالیا تصریح کرد: برای شرکت در دوره های آموزشی بیس بال 26 بازیکن به اردو دعوت شدند و زیرنظر مربی ایتالیایی تمرین می کردند، البته برای کلاس های استعدادیابی قرار بود یک مربی امریکایی به ایران بیاید اما موفق به گرفتن ویزا نشد و کلاس ها تنها با یک مربی دنبال شد.

وی ادامه داد: برای اعزام بازیکنان به ایتالیا کار سختی در پیش داریم چون علاوه برای کیفیت فنی، بازیکنان باید پایبند به اصول و مقررات فدراسیون باشند و متعهد شوند که پس گذراندن دوره آموزشی به کشور بازگردند، ا زاین رو د رانتخاب بازیکن باید دقت بسیاری شود.

صفاییان افزود: از بین بازیکنان شرکت کننده 4 نفرانتخاب می شوند و 25 اردیبهشت به مدت یک ماه برای گذراندن دوره آموزشی بیس بال اعزام خواهند شد.

دبیرانجمن بیس بال گفت: تصمیم گرفتیم یک بازیکن جایگزین را به همراه دیگر بازیکنان اعزام کنیم، اما این تصمیم هنوز تایید نشده است.

وی درپایان عنوان کرد: اعزام این بازیکنان مهم ترین اقدام فدراسیون است و تصمیماتی که فدراسیون جهانی بیس بال برای انجمن ایران در نظر گرفت اکنون در مراحل پایانی است.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار