آبادان؛

جذب کمک‌های خیرین سلامت در سال جاری

جذب ۱۰ هزار میلیارد ریال کمک‌های خیرین سلامت در سال جاری هدف گذاری شده است.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان؛ رئیس امور شهرستان‌های مجمع خیرین سلامت کشور در آئین افتتاح مجمع خیرین سلامت جنوب غرب خوزستان در آبادان گفت: جذب ۱۰ هزار میلیارد ریال کمک‌های خیرین بخش سلامت در سال ۱۳۹۵هدف گذاری شده است. اسماعیل غنیان ارتقای سطح دفا‌تر مجمع خیرین سلامت کشور را از دیگر اهداف این مجمع در سال جاری اعلام کرد و افزود: یکی از الزامات جذب مشارکت‌های خیرین در بخش سلامت ارتقای سطح دفا‌تر در سراسر کشور است که تلاش می‌کنیم به آن برسیم.
 وی گفت: تا پایان سال ۱۳۹۴ حدود ۷۰ هزار عضو مجمع خیرین سلامت کشور جذب شدند که این افراد شامل خیرانی است که با قلم خود به ما یاری می‌دهند یا خیرینی که هم اکنون چهار تا پنج میلیارد ریال طرح پزشکی را در مناطق مختلف کشور در حال اجرا دارند.
رئیس امور شهرستان‌های مجمع خیرین سلامت کشور افزود: تا پایان سال ۱۳۹۴ خیرین در عرضه سلامت بیش از ۴۰ هزار میلیارد ریال در بخش‌های ساخت و تجهیز بیمارستان در خانه‌های بهداشت در مناطق مختلف هزینه کردند.
غنیان به هشت سال دفاع مقدس و مشکلات مردم شهرستان‌های آبادان، خرمشهر و شادگان در طول جنگ تحمیلی اشاره کرد و گفت: مردم این مناطق دین بزرگی بر گردن ملت ایران دارند و باید تلاش کرد تا با توسعه حوزه سلامت در این مناطق، در کاهش مشکلات آن‌ها گام‌های اساسی برداریم.
 وی افزود: تلاش می‌کنیم تا چند طرح را با مشارکت خیرین سلامت را در منطقه تعریف، عملیاتی و اجرایی کنیم تا شهروندان و خیرینی که تمایل به مشارکت در این طرح را دارند جذب کنیم.
انتهای پیام/
برچسب ها: آبادان ، جذب ، کمک ، خیرین سلامت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.