یزد؛

تقویت دیدگاه ها و رفع موانع قانونی با هدف توسعه تعاونی ها

نشست هم اندیشی حوزه تعاون استان یزد با هدف تبیین برنامه ها و فراهم ساختن زمینه توانمندی و توسعه زیرساخت های این بخش برگزار شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛سرپرست مدیریت تعاون اداره کل تعاون،کار و رفاه اجتماعی استان با تاکید بر نقش موثر تعاونی های موفق در توسعه استان،گفت: با اینکه تعاونی های فعال و شاخصی در سطح کشور حضور دارند اما عملکرد نامناسب برخی تعاونی ها نیز باعث شده است ذهینت مردم نسبت به این مسئله تغییر کند.

حسین کارگر افزود: اگر نتوانیم نقاط ضعف تعاونی ها را رفع نماییم،پیشرفت و توسعه تعاونی ها نیز فراهم نخواهد شد زیرا مردم در این مسئله نقش بزرگی دارند و نباید اعتماد آن ها از بین برود.

سرپرست مدیریت تعاون اظهار داشت: تعاون امروزه بیش از هر زمانی نیازمند تغییر دیدگاه و تقویت عملکرد در عرصه اقتصاد مقاومتی است که این امر نیز با گسترش ارتباطات،دقت نظر و پیگیری ممکن خواهد شد.

حسین کارگر با مطرح نمودن بحث معافیت های مالیاتی تعاونی و مغاریت در برخی قوانین از همکاران خواست در طرحی مطالعاتی این موارد را بررسی تا پس از جمع بندی برای اقدام به وزارت متبوع ارسال گردد.

انتهای پیام/ص
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار