قارداشی : حرکت روبه جلویی داریم

رئیس فدراسیون تنیس روی میز کشورمان گفت: پیشرفت خوبی داشتیم وتوانستیم 3 سهمیه کسب کنیم،حرکت رو به جلو و مستمری داریم و برای کسب مدال می جنگیم.

قارداشی : حرکت روبه جلویی داریم
مهرداد علی قارداشی رئیس فدراسیون تنیس روی میز کشورمان در گفت و گو با خبرنگار سایر حوزه های گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،اسخ گوی سوالات ما  شد . 
وی در ابتدا و در پاسخ به این سوال که آیا تصور می کردید که 3 سهمیه المپیک در تنیس روی میز کسب شود ؟ گفت :
تصور می کردیم 3 سهمیه را کسب کنیم اما احتمال ضعیفی برای آن قائل بودیم .اما خوشبختانه با مدیریت کادر فنی و تلاش بازیکنان موفق به این امر مهم شدیم . خوشبختانه بچه ها فوق العاده ظاهر شدند . نیما عالمیان بدون دردسر موفق به کسب سهمیه شد . ندا شهسواری هم حریفی را شکست داد که روی کاغذ از وی ضعیف تر بود . نوشاد هم کاری کرد کارستان و باعث خوشحالی جامعه تنیس روی میز شدند . 
قارداشی در ادامه و در پاسخ به این سوال که آیا این نتایج قابل تکرار است یا خیر اظهار داشت : 
اگر دقت کنید متوجه می شوید که هر سال رکورد های ما نسبت به سال های گذشته بهتر شده است . امیدوارم در این دوره المپیک هم موفق باشیم و رد آینده خودمان را برای کسب مدال در المپیک آماده کنیم . 
وی در خصوص حمایت های کمیته ملی المپیک و وزارت ورزش هم گفت : خوشبختانه حمایت های خوبی از ما صورت گرفته است . به هر حال ما هم شرایط را درک می کنیم . خوشبختانه مسئولین کمیته و وزارت قول مساعدت برای کسب هر سهمیه را داده اند و من امیدوارم بتوانیم با کمک های آن ها برنامکه ریزی مناسبی انجام دهیم . 
رییس فدراسیون تنیس روی میز در پایان و در پاسخ به این سوال که آیا کسب 3 سهمیه تصادفی بوده است یا خیر اظهار داشت : 
نه این اتفاق تصادفی نبود ه است ما ابتدا برای یک سهمیه بعد 2 سهمیه و حالا 3 سهمیه می جنگیم و این نشان از حرکت مرحله به مرحله ما برای رسیدن به موفقیت دارد . در پایان امیدوارم در آینده و با همین روش بتوانیم هم بیشترین سهمیه ها را در المپیک کسب کنیم و هم بتوانیم در مسابقات تیمی حاضر شویم . 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار