قم؛

ضرورت ساخت پروژه شهر آفتاب براي تهران

موقعيت فعلي نمايشگاه هاي بين المللي مطلوب نبود و ساخت پروژه شهر آفتاب براي تهران ضرورت داشت .

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم؛آيت الله سيد محمدجواد علوي بروجردي دردیدار رئیس مرکز فعالیت های دینی شهرداری تهران، ضمن تقدير از ساخت مجموعه نمايشگاهي شهر آفتاب، گفت: موقعيت فعلي نمايشگاه هاي بين المللي مطلوب نبود و ساخت پروژه شهر آفتاب براي تهران، ضرورت داشت.

توليت مسجد اعظم  با ذکر اين نکته که مقام اجرا، ابتلائات دارد افزود: شهرداري تهران بيش از يک وزارتخانه ، نيرو و وظايف متعدد دارد و اقداماتي که در پايتخت انجام مي شود، بسيار چشمگير و فوق العاده است.

وی  کارهاي فرهنگي انجام شده در مترو و سراي محلات را ارزشمند و اساسي برشمرد و گفت: بيشتر اين اقدامات موفق بوده است و توانسته در بسياري از خانواده ها با طيف وسيع مخاطبان نفوذ کند به طوريکه تعدادي از طلاب جوان که در زمينه هاي مختلف همچون عرفان هاي نوظهور مطالعه و تحقيقاتي را انجام داده اند با مراجعه به بنده خواستار همکاري با سراي محلات به دليل تأثيرگذاري آنها بوده اند.

استاد حوزه بیان داشت: خوشبختانه به دليل علاقه و اشتياق مديريت شهري تهران در انجام کارهاي فرهنگي، ظرفيت خوبي پديد آمده است و بدانيد که هر قدمي در اين مسير برمي داريد ، ماندگار است.

آیت الله علوی بروجردی با بيان اينکه نبايد به مردم سخت گرفت چراکه آنها نيز شهروند ما و اهل اين مملکتند، به بيان خاطره اي از آيت الله العظمي بروجردي(ره) پرداخت که معظم له در پاسخ نماينده خود در آلمان گفته بودند، شما موظفيد که همه مردم با پوشش هاي مختلف و گاه حتي زننده را بپذيريد و ارشاد نماييد .

وی در بخش ديگري از سخنان خود با اشاره به وضعيت نامساعد اقتصادي، مساعدت هاي شهرداري تهران به مدارس ، مساجد و اماکن ديني را که در گذشته نياز آنچناني نداشته و خودکفا اداره مي شد را حلال بعضي مشکلات و حياتي توصيف نمود و گفت بنده در ديدار با آقاي نهاونديان بر ضرورت پرداخت طلب هاي شهرداري تأکيد ورزيده و آن را در جهت حل مشکلات زيست محيطي همچون کاهش آلودگي هوا ، رفع معضل ترافيک و ... بيان نمودم که در صورت تحقق اين وعده ها ، در حقيقت دولت به خود کمک کرده، البته همان طور که شما گفتيد و دکتر قاليباف نيز بيان نموده اند، دولت  تمايل به انجام تعهدات را دارد، ولي توان انجام آن را به دليل پاره اي از مشکلات داخلي و خارجي ندارد.

برچسب ها: قم ، آیات عظام ، تهران
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.