مهدوی: تلاش می‌کنم جزو نفرات اعزامی به ژاپن باشم

پاسور تیم ملی والیبال ایران اظهار داشت: با انگیزه فراوان تمریناتم را پشت سر می‎‌گذارم و تمام تلاشم این است که جزو نفرات اعزامی به ژاپن باشم.

مهدی مهدوی در گفتگو با خبرنگار حوزه توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران، ضمن تئصیف شرایط تمرینی تیم ملی والیبال ایران، گفت: همه به خوبی می‌دانیم که در ژاپن و در نبرد برای کسب سهمیه المپیک ریو کار سخت و فشرده ای پیش رو داریم. باید در مدت 10 روز هفت بازی سخت را برگزار کنیم و آمادگی برای چنین جدال سختی تنها با تلاش و تمرینات سنگین محقق می‌شود.

وی با اشاره به اینکه باید تمام تلاش خود را برای جلب نظر لوزانو به کار بگیرد، عنوان کرد: هیچ بازیکنی از قطعیت حضورش در لیست نهایی رائول لوزانو مطمئن نیست. من هم به خوبی می‌دانم که کمترین تعلل و کم کاری می‌تواند به قیمت از دست رفتن موقعیت حضورم در مسابقات انتخابی المپیک شود.

مهدوی اضافه کرد: حضور در المپیک افتخاری است که هر ورزشکاری بدون شک آرزوی این را دارد و برای من هم همینطور است. اگر سعادت حضور در کنار تیم ملی در مسابقات المپیک ریو را داشته باشم یه احتمال زیاد بعد از آن رقابت‌ها از تیم ملی خداحافظی خواهم کرد.

پاسور تیم ملی والیبال ایران خاطر نشان کرد: بازیکنان بسیار با انگیزه هستند. تک تک افراد خانواده والیبال تنها یک هدف دارند و آن هم مزین کردن کارنامه افتخارات والیبال به حضور در المپیک است. خوشحالیم که کادر فنی فهیم و با تجربه‌ای کنار خود داریم و این می‌تواند نکته مثبتی تلقی شود.

مهدوی سختی تمرینات را لازمه موفقیت یک تیم در نبرد جهانی دانست و گفت: ار تمرینات فشرده و سنگین بدنسازی و تمرینات منظم توپی در دستور کار یک تیم نباشد، قطعا آمادگی کامل رخ نخواهد داد. به اعتقاد من متد لوزانو بسیار عالی و بی نقص است و در ادامه به موفقیت تیم ملی والیبال ایران کمک خواهد کرد.

انتهای پیام/ 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار