از شنیدن خبر درگذشت اولادی متاسف شدم

افشارزاده: نه با اسکوچیچ مذاکره کردیم، نه مربی دیگری

مدیرعامل باشگاه استقلال تهران با ابراز تاسف از درگذشت مهرداد اولادی تاکید کرد این باشگاه با هیچ مربی‌ای مذاکره نکرده است.

بهرام افشارزاده درباره درگذشت مهرداد اولادی به خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران  گفت:از شنیدن درگذشت این بازیکن متأسف شدم و به نظر من باید بیشتر قدر ورزشکاران کشورمان را بدانیم . این ضایعه را به جامعه ورزش و خانواده او تسلیت می‌گویم.

مدیرعامل باشگاه استقلال تهران درباره شایعه مذاکره این تیم با دراگان اسکوچیچ، سرمربی تیم فولاد خوزستان، تصریح کرد: چنین موضوعی صحت ندارد. نه با اسکوچیچ مذاکره کردیم، نه مربی دیگری. همانطور که پیش از این هم گفتیم، در وضعیت حساس فعلی، باید از کادر فنی حمایت کنیم. ما مدعی قهرمانی در دو جام هستیم و باید منطقی فکر کنیم و تصمیم بگیریم.


وی درباره انتخاب کادر آکادمی استقلال گفت:در هر صورت در نظر داشتیم برای تیم های پایه استقلال کادری مجرب و نمونه‌ای انتخاب کنیم. بر همین اساس افراد با سابقه استقلال را انتخاب کردیم. امیدوارم بتوانیم سطح فنی تیم‌های پایه استقلال را ارتقا ببخشیم. ضمن اینکه حسن روشن از این پس در آکادمی به عنوان مدیر فعالیت خواهد کرد.

وی درباره جلسه روز گذشته هیات مدیره با بازیکنان اظهار کرد:تمام هدفم این بود که برای تقویت روحیه بازیکنان دقایقی برای آنها صحبت کنم و خطاب به اعضای تیم بگویم شکست در دربی آخر دنیا نیست و چهار هفته دیگر باقی مانده است. اشاره‌ای هم به اینکه تیم ما 24 هفته صدرنشین لیگ بود داشتم. شکست در دربی تنها یک اتفاق بود و در مجموع آن روز‌، روز ما نبود. صحبت‌های من با بازیکنان بیشتر جنبه روحی داشت و در پایان ضمن تشکر از زحمات کادر فنی و بازیکنان، ناهار را کنار هم صرف کردیم.

افشارزاده درباره جلسه اش با سید مهدی رحمتی توضیح داد: با کاپیتان استقلال درباره تیم صحبت کردم و به طور کلی گاهی اوقات با بازیکنان تیم صحبت می کنم و از شرایط آنها هر لحظه با خبرم.



انتهای پیام

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار