چرخابی: ذوب آهن می بایست از 2 مهاجم استفاده کند

کارشناس فوتبال کشورمان گفت: خطوط دفاعی النصر ضعیف است و ذوب آهن برای پیروزی می بایست از 2 مهاجم استفاده کند.

چرخابی: ذوب آهن می بایست از 2 مهاجم استفاده کندحسین چرخابی در گفتگو با خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان درباره دیدار تیم های ذوب آهن ایران و النصر عربستان اظهار کرد: ابتدا برد شیرین تراکتور را به تمامی مردم ایران تبریک می گویم. پیروزی تراکتور یکی از بهترین های روزهای عمرم بود و امیدوارم روند صعودی تراکتور همچنان ادامه داشته باشد.

وی درباره ذوب آهن بیان کرد: تیم فوتبال ذوب آهن در حال حاضر وضیعت خوبی ندارد و هفته پیش نیز مقابل راه آهن به تساوی دست یافت اما روند ذوبی ها در لیگ قهرمانان آسیا بسیار خوب است و از شانس زیادی برای صعود برخورد دار هستند.

چرخابی افزود: به نظر من گل محمدی در این دیدار می بایست از 2 مهاجم استفاده کند و رضایی و حسن زاده را باید در زمین بگذارد زیرا دفاع النصر مطمن نیست و سبزپوشان اصفهانی می توانند با فشار روی خطوط دفاعی تیم سعودی و زیرکی مهاجمان شان به پیروزی دست یابند.

کارشناس فوتبال کشورمان در پایان بیان کرد: تنها نقطه ضعف ذوب آهن در هفته های گذشته یک نواخت بازی کردن این تیم است اما امیدوارم سرمربی این تیم تاکتیک تیمش را برای تقابل با النثر تغییر دهد تا به پیروزی برسد.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار