ابراهیمی: تیم های عربستانی همیشه خطرناک هستند

پیشکسوت فوتبال کشورمان گفت: تیم های عربستانی جنگ روانی را خوب می دانند اما ذوب آهن باید با تجربه عمل کند.

ابراهیمی: تیم های عربستانی همیشه خطرناک هستندناصر ابراهیمی ، پیشکسوت فوتبال کشورمان در گفتگو با خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان درباره دیدار تیم های ذوب آهن ایران و النصر عربستان گفت: به طور قطع یکی از سخت ترین دیدار های تیم فوتبال ذوب آهن در لیگ قهرمانان آسیا ، تقابل با النصر است.  در تمامی دنیا و به خصوص اروپا ، مهم ترین رکن برای پیروزی در یک مسابقه ، هافبک ها هستند و امیدوارم در دیدار امشب نماینده کشورمان مقابل النصر ، موتورهای ذوب آهن به خوبی کارکنند تا بتوانند مقابل حریف سعودی شان به پیروزی برسند.

ابراهیمی درباره النصر بیان کرد: تیم های عربستانی روی کناره ها و به خصوص سمت چپ دارای نقطه ضعف های زیادی هستند و اگر ذوب آهن بتواند روی کناره ها تمرکز کند ، به راحتی می توانند النصر را شکست دهند. مربیان اروپایی به خوبی می توانند عمق دفاع تیم شان را پوشش دهند و اگر شاگردان گل محمدی تمرکزشان روی عمق دفاع حریف باشد ، به جایی نخواهند رسید.

پیشکسوت فوتبال کشورمان در پایان گفت: تیم های عربستانی در بازی های که قدرت شان به حریف نرسد ، جنگ روانی را آغاز می کنند و همیشه خطرناک هستند اما ذوب آهن باید با تجربه عمل کند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار