تصویر برداری فیلم تلویزیونی "شهد تلخ" به کارگردانی و نویسندگی اسماعیل راد در شیراز به پایان رسید.

 به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ شیراز چند گاهی است شاهد تلاش های بیشتر و منسجم تر در حوزه هنر فیلمسازی است. بی تردید به بار نشستن این کوشش ها در گرو یاری مسئولان و نهادهای ذیربط، به خصوص در سطح کشور است تا این شهر غنی در هنر اما تنگ دست در ابراز خویش به جامعه هنر، دین خود را نسبت به استعدادهای شگرفی که در طول قرن ها در ضمیر فرزندانش به ودیعه نهاده شده، ادا کند.  
اسماعیل راد، نویسنده، کارگردان و بازیگر مطرح فیلم و تئاتر در شیراز، از هنرمندانی است که با جدیت، دغدغه شناساندن استعدادهای شیراز به کشور را دنبال می کند.
لینا مرشدی از بازیگران مستعد، توانا و نوپا در دو تله فیلم به نام های "مسافران دلباخته" و "شهد تلخ" به نویسندگی و کارگردانی اسماعیل راد و تهیه کنندگی ایرج جمشید پور و فاطیما علیکردی، ایفای نقش کرده است.
این تله فیلم ها با دارا بودن مضامین مذهبی، خلاقانه و عامه پسند، در مرحله تدارک برای پخش در شبکه های ملی هستند که در آن چهره های شاخصی چون رضا رویگری، خشایار راد، آتش تقی پور و سعید نوراللهی حضور دارند.  
تله فیلم "شهد تلخ" ویژه شهادت امام حسن مجتبی است .
این تله فیلم که به نویسندگی و کارگردانی اسماعیل راد و تهیه کنندگی ایرج جمشید پور اسفندماه 1394کلید خورده بود در فروردین 95 به کار خود پایان داد.
در این فیلم بازیگرانی چون رضا رویگری، خشایار راد،آتش تقی پور ، سعید نوراللهی، ایرج جمشید پور و نقش اصلی این فیلم جوانی شیرازی به نام ایمان خورشیدی به ایفای نقش پرداخته اند.
 لینا مرشدی، پیش از آن در چندین تله فیلم با حضور یوسف تیموری، نفیسه روشن، متین ستوده، رز رضوی، علی کاظمی و ... بازی کرده است و در کارنامه هنری خود، نمایشنامه خوانی آوای قو، به قلم و هدایت شهباز عباسی و نمایش هایی از جمله معصومیت در اسارت به قلم و کارگردانی اسماعیل راد را دارد.  
 دلیل انتخاب لینا مرشدی در نقش راضیه خاصیت چهره وی به عنوان یک دختر محجبه و با وقار ایرانی است.
 
انتهای پیام/ن
برچسب ها: شهد ، تلخ ، پایان ، راد ، شیراز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار