دباغیان: انتخابات کاراته از انتخابات فوتبال بزرگتر نیست

سرمربی سابق تیم ملی کاراته گفت: فکر نمی کنم انتخابات کاراته از انتخابات فوتبال بزرگتر باشد

دباغیان: انتخابات کاراته از انتخابات فوتبال بزرگتر نیست
غلامرضا دباغیان سرمربی سابق تیم ملی کاراته کشور در گفتگو با خبرنگار رزمی و کشتی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان بیان داشت: به عنوان کسی که حدود 16، 17 سال مستمر سرمربی، مربی و مدیر تیم های ملی بودم و از اولین مدال جهانی کاراته تا بالاترین آن (قهرمانی در مارسی)  حضور داشتم، عاجزانه  از مسئولین وزارت ورزش از شخص دکتر گودرزی و از جناب سجادی می خواهم که هرچه زودتر انتخابات فدراسیون کاراته برگزار شود. 

وی افزود: آینده کاراته ایران بستگی به این دارد که وزارت ورزش همت کند و هرچه زودتر، انتخابات این فدراسیون را برگزار  کند. 

دباغیان ادامه داد: همان طور که مسئولان محترم وزارت مستحضرند و به این قضیه اشراف کامل دارند به بازی های آسیایی نزدیک هستیم و همه به خوبی می دانیم که این ورزش مدال آور چقدر می تواند به جایگاه ایران کمک کند. 

سرمربی سابق تیم ملی کاراته تصریح کرد: این ادله خوبی نیست که چون 27 نفر ثبت نام کردند بررسی ها طول می کشد من فکر نمی کنم در مملکت ما طوری باشد که بررسی افراد ورزشی سخت باشد و باز هم عاجزانه خواهش می کنم که انتخابات این فدراسیون هرچه زودتر برگزار شود.

دباغیان در خصوص دومین جلسه برگزار شده کمیته فنی روز گذشته گفت: قرار بر این شده که هر سه مربی برنامه های خود را تا هفته آینده ارائه کنیم و پس از بررسی توسط کمیته فنی مشخص می شود که کدام برنامه با معیارهای مطرح شده هماهنگ تر است و ان شااله که کسی که انتخاب می شود، از عهده این مسائل بربیاید و به امید خدا همه چیز به خوبی پیش رود. 

وی در خصوص همسو بودن برنامه های خود با کمیته فنی بیان داشت: دقیقا همسو هستم و شرح وظایف شده است. 

دباغیان خاطرنشان کرد: پس از انتخاب سرمربی، وی این اختیار را دارد که مربیان را انتخاب کنند و به فدراسیون اعلام کند.

دباغیان در خصوص حضورش در سوپرلیگ آینده گفت: بستگی به همکاری حامی مالی دارد و علی رغم میل باطنی مان و تلاشهایی که کردیم تا به الان حتی 1 ریال هم به بچه ها پرداخت نکرده اند ولی خوشبختانه صبح روز گذشته به بنده خبر دادند که تا 20 اردیبهشت ماه مطالبات را تصفیه می کنند و قول مساعدت داده اند که قرار شد که با مدیر کل به دیدار استاندار برویم تا شرایط حضور حامی مالی برای تیم فراهم شود تا قم با آن پتانسیل بالا در کاراته حداقل یک نماینده را در سوپرلیگ کاراته کشور داشته باشد. 

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار