اصفهان؛

جدی ترین مطالبه دبیرکل اهتمام کتابداران به مطالعه است

اهتمام کتابداران به امر مطالعه جدی ترین خواسته و مطالبه دبیرکل نهاد کتابخانه های عمومی کشور در سال جاری است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،سرپرست معاونت اداری مالی نهاد کتابخانه های عمومی کشور در مراسم تودیع و معارفه مدیرکل کتابخانه های عمومی استان اصفهان اظهار داشت: امیدوارم با تلاش همه کتابداران و مسئولین کتابخانه های عمومی کتابخوانی به عنوان فرهنگ غالب جامعه مطرح شود.

اسماعیل شفاعی با اشاره به سیاست های دبیرکل در ابتدای حضور در نهاد کتابخانه های عمومی کشور مطرح کردند گفت:یکی از سیاست ها کتابدار محوری بود به معنای رسیدگی به امور تمامی منابع انسانی در نهاد از جمله کتابداران که فعالیت های زیادی در خصوص معنا بخشی به این سیاست صورت گرفت.

شفاعی تصریح کرد: شایسته نیست که ما کتابداران اهل مطالعه نباشیم و تجهیز همه کارکنان و کتابداران نهاد به سلاح علم و مطالعه یکی از مطالبات جدی دبیر کل است و امیدوارم امر مطالعه را بطور جدی از امسال در میان همه همکاران و کتابداران آغاز شود.

وی افزود: بیش از 97 درصد کتابخانه های سراسر کشور در حال حاضر دارای بخش تخصصی کودک با تجهیزات کامل شده اند و افتتاح 135 کتابخانه و خریداری بیش از 10 میلیارد کتاب در سال 94 از جمله اقدامات نهاد کتبابخانه های عمومی کشور است. 



انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.