جابری انصاری:

حكم دیوان عالی آمریكا گواه تداوم نفوذ محافل صهیونیستی در دولت آمریكا است

سخنگوی وزارت خارجه با صدور بیانیه ای حكم اخیر دیوان عالی آمریكا مبنی بر مطالبه غرامت از جمهوری اسلامی ایران را محکوم کرد.

حكم دیوان عالی آمریكا گواه تداوم نفوذ محافل صهیونیستی در دولت آمریكا استبه گزارش حوزه سیاست خارجی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، "حسین جابری انصاری" كه به همراه وزیر خارجه ایران در نیویورك بسر می برد، روز پنجشنبه با صدور بیانیه ای حكم صادره از سوی دیوان عالی آمریكا علیه ایران را بشدت محكوم كرد و آن را مغایر با اصول و مبانی اولیه حقوق بین الملل دانست.

وی در این بیانیه گفته است كه صدور چنین حكمی از سوی دیوان عالی كشور آمریكا به منزله به سخره گرفتن عدالت و قانون است و هیچ گونه حقی را برای اتباع كشور ایجاد نخواهد كرد.

جابری انصاری با تصریح این كه چنین حكمی دستبرد به اموال جمهوری اسلامی ایران محسوب می شود، اضافه كرده است كه طبعا مسئولیت جبران خسارات و پرداخت غرامت های تحمیل شده این حكم بر ایران بر عهده دولت آمریكا خواهد بود.

سخنگوی وزیر خارجه جمهوری اسلامی ایران افزوده است كه علاوه بر همه این ها این حكم نشان دهنده تداوم تاثیرپذیری دولت آمریكا از محافل صهیونیستی و استمرار اقدامات خصمانه این دولت علیه ایران بوده و تنها به افزایش بی اعتمادی شدید دولت و مردم ایران نسبت به سیاست های خصمانه آمریكا منجر خواهد شد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار