افشارزاده در جمع آبی پوشان چه گفت:

امروز روز سرنوشت سازی برای استقلال است

مدير عامل باشگاه استقلال با حضور در اردوی آبی پوشان دقايقی را با آنها به گفتگو پرداخت.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، مدير عامل باشگاه استقلال با حضور در اردوي آبي پوشان در هتل هما خطاب به بازيكنان گفت: از زحمات شما تشكر ميكنم. امروز روز سرنوشت سازي براي ما و هواداران استقلال است و روز بزرگي براي باشگاه است.

وي افزود: دربي جمعه را فراموش كنيد. آن روز روز استقلال نبود و خواهش ميكنم آن را فراموش كنيد. امروز روز تولد باشگاه استقلال است اميدوارم با ايماني كه داريد با تمام توان بهترين نمايش را در زمين مسابقه از خود به جاي بگذاريد.

افشارزاده ادامه داد: هيچ چيز از ارزش های شما كم نشده است. شما ٢٤ هفته صدرنشين ليگ برتر بوديد و در هر صورت با وجودي كه دربي را واگذار كرديم حالا فرصت پيروزي دوباره است. در اين مدت خيلي چيزها فهميدم برخي دلشان با استقلال بود و برخي ديگر منتظر شكست تيم استقلال بودند اما مطمئن باشيد كه با تمام توان از مظلومي و كادر فني  فني تيم حمايت مي كنيم و اميدوارم اين ٤ هفته را نيز با موفقيت پشت سر بگذاريد و از شما بازيكنان ميخواهم در اين فرصت باقي مانده به صحبت های كادر فنی به دقت عمل كرده و فعل توانستن را صرف كنيد و موفقيت استقلال خواسته ی قلبی تان باشد.
 
مديرعامل باشگاه استقلال تصريح كرد: باخت براي همه تيمهاست، مطمئنا اگر در دربي با تفاضل گل كمتري بازي را واگذار كرده بوديم مشكلات مان كمتر بود اما حالا هم اگر با همدلي به كادر فني گوش دهيد و بهترين عملكرد را داشته باشيد جبران ميكنيد. بايد دقت كنيد و در اين ٤ بازي سرنوشت ساز بهترين نتيجه را بگيريد
 
وي افزود: چيزي را از دست نداده ايم و در فينال جام حذفي نيز هستيم و البته برد دربي را هم به پرسپوليسي ها تبريك گفته ايم. در اين روزها لحظه اي از شما بازيكنان غافل نبودم و تمام توانم را به خرج ميدهم تا كم و كسري نداشته باشيد. از شما حمايت ميكنم و جايزه ويژه اي را براي بردهاي تيم در نظر گرفته ام.

وي افرود: مشكلات بزرگتري را در گذشته همچون پرداخت بدهي بازيكنان خارجي سابق را حل كرده ايم و پرداخت پاداش هايي  كه وعده اش را داده ايم هم برايمان كاري ندارد و به تمام وعده  هايمان عمل مي كنيم. درخواست ميكنم يكدل و متحد باشيد، از تمام اعضاي كادر فني بازيكنان و هواداران و همه افرادي كه براي باشگاه استقلال تلاش مي كنند تشكر ويژه مي كنم.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار