گرگان؛

کنفراس سران کشور های اسلامی کارایی خود را از دست داده است

کنفرانس سران کشورهای اسلامی از نیت اصلی خود فاصله گرفته است و کارکرد خود را از دست داده است.



به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از گرگان؛ امام جمعه گرگان در خطبه های نماز جمعه این شهر گفت: این کنفرانس 48 سال پیش به دلیل مقابله با رژیم اشغالگر اسرائیل که مسجدالاقصی را به آتش کشید تاسیس شد اما امروز کارکرد آن بسیار کمرنگ شده است و حزب الله را تروریست معرفی می کند.

آیت الله سیدکاظم نورمفیدی افزود: بعضی از اعضای این کنفرانس در برابر آمریکایی ها  خوار و ذلیل هستند که حتی جرات نکردند بیانیه پایانی را در این اجلاس بخوانند.

امام جمعه گرگان ادامه داد: ایران در برابر توطئه های استعمار ایستادگی کرد و به اسلام هویت داد اما اعضای این کنفرانس علیه ایران بیانیه می‌دهند و در برابر کشتار و قتل عام مردم بی‌گناه به دست برخی دولت‌های منطقه سکوت کرده اند.

وی گفت: دشمن جنگ نرم را در زمینه‌های مختلف از جمله اقتصادی، سیاسی، فرهنگی و اجتماعی مدیریت می‌کند و باید روی جوانان سرمایه گذاری کنیم چرا که دشمنان قصد دارند جوانان کشور نسبت به مسائل بی تفاوت باشند.

نور مفیدی اضافه کرد: ما در این جنگ به جوانان نیاز داریم و جونان می توانند افسران جنگ نرم باشند و باید بدانند در گذشته کجا بودیم و امروز در چه شرایطی زندگی می کنیم.

وی با اشاره به مرحله دوم انتخابات گفت: وظیفه همه ما این است که در مرحله دوم مانند مرحله اول مشارکت بالایی داشته باشیم و همه ما در برابر نظام مسئول هستیم.






انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.