گوینده پیشکسوت رادیو در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

هیچ وقت به دنبال دیده شدن نبوده‌ام

همیشه دلم می‌خواست شخصیت، سن و قیافه‌ای که در ذهن شنوندگان خود دارم، برای آن‌ها باقی بماند.

هیچ وقت به دنبال دیده شدن نبوده‌امعذرا وکیلی گوینده رادیو، در گفتگو با خبرنگار حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ به مناسبت فرا رسیدن سالروز تاسیس و آغاز به کار رادیو در ایران، گفت: امیدوارم جوانانی که در رادیو هستند و قرار است جانشین پیشکسوتان شوند، عاشقانه، خالصانه و صادقانه کار کنند. ان‌شاءلله آینده‌سازان خوبی برای عرصه رادیویی کشورمان باشند.
 
وی در خصوص بهترین و بدترین خاطرات خود از فعالیت در این زمینه عنوان کرد: هر زمانی که در رادیو حضور داشتم، برایم بهترین لحظات بوده است. هرروز نوآوری و جهش را در زندگی خود داشتم و اگر اتفاقی هم رخ داده، آن را با دید مثبت نگاه کردم و خاطره بدی در ذهن ندارم.

تهیه‌کننده برنامه رادیویی «سلام کوچولو» اظهار داشت: 44 سال همراه با کودکان بوده‌ام. لذت‌بخش‌ترین اتفاق برایم لحظه‌ای است که می‌بینم کودک 4 ساله‌ای که گوینده برنامه من بود، حالا مادر شده است. 

وکیلی درباره پیشنهادهای کاری برای حضور در برنامه‌های تلویزیونی خاطرنشان کرد: پیشنهادهایی داشتم؛ اما هیچ وقت به دنبال دیده‌شدن و شهرت بصری نبوده‌ام؛ چرا که دلم می‌خواست شخصیت، سن و قیافه‌ای که در ذهن شنوندگان خود دارم، برای آن‌ها باقی بماند.



انتهای پیام/


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۰۵ ۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۵
چرا آخه ؟! خانوم وکیلی به این مهربونی !!! چند نسل با صدای شما خاطره دارن !
آخرین اخبار